Ik heb vandaag Wario World op de Gamecube gehaald en ik vind het echt een vette game!! Post hier je mening of ervaring
wat boeit dat ons nou. Je zit hier op een xbox forum. Gamecube sucks en Wario al helemaal. Dat spel is voor mannetjes van vijf. Wordt is volwassen en koop een normale game. mzzls
Groei zelf op :| Ten eerste zitten we op een "Overige console's + PC / Internet" forum. Dus waar bemoei je je verder mee? Wouter xbox : Het spel leek me verder niet zo heel leuk, hou wel van wario, maar zag er vaag uit in de filmpjes, vertel er es iets over?
Misschien dat je het niet hebt gezien maar we zitten in het "Overige console's + PC / Internet " deel. Is die wario game altijd van het principe "muntjes verzamelen" en af een toe een mannetje slaan of zit er wat meer actie in?
Je moet vechten, springen, puzzels oplossen etc. Het is een soort Mario gecombineerd met Luigi. Er zit dus wat meer actie in. Als je iets wil weten vraag het gerust
Denk het niet , maar kun je het vergelijken met Wario World op de GBA en dan in het 3D? of is het heel anders, meer in de richting van Mario of zo?
lijkt mij niet zo'n leuk spel, maar heb nog geen review gelezen, wist ook nog niet dat die al uit was
Ik zag hem gisteren in de gamecube zitten bij de Intertoys, ik wilde wel kijken, maar degene waarmee ik in de stad was niet..
ik vind wario wel lachuh en dit zag erook goed uit , ik wou dat deze titel op de xbox uitkwam , lijkt me wel leuk
.::: Warioworld is een grappige platformer. Niks bijzonders though. Hoewel het een magische 'ah nog maar een level spelen' eigenschap heeft. Alleen jammer dat het zo ontiegelijk kort is. Nice game, maar ik zou hem alleen aanraden als ie afgeprijst is.