Clanname: Warriors of H3LL Clantag: WoH Website: www.w-o-h.eu Active on: Gamebattles and Console Gaming History: Warriors of Hell werd op 5 januari 2006 door WoH D3MAR en WoH LUZIV3R opgericht. Roster: WoH D3MAR WoH Kdogg WoH LUZIV3R WoH Mangi WoH SL1CK WoH NinthShakazuma WoH GoDz V WoH NightFox WoH FocuSs WoH UniQue V qG EvoluTia WoH ViisioNz WoH S k i t z o iV Cream v2 II DyNaMiKzZ xX WoH aEroX WoH BAdbO i WoH ChEmIker WoH CroNik T2 WoH Deniz WoH Fighter WoH FREAKY WoH H3ADCOR3 WoH L3NS3N WoH Nemesis WoH niHaT nK WoH Diablo SV WoH Doni BaRoni WoH Jabba81 WoH Kremator WoH AERTS WoH Dog WoH ImpacT WoH KILLJANO WoH LUZIV3R WoH Mangi WoH MANHUNTER WoH Scannx WoH SlaYva WoH ElitePro Gamer WoH Löschi WoH MARTIN WoH r0aDi Results: Sponsers: Recruiting: Wij van het EurOpe team zoeken nog altijd 1 member die aan de volgende eisen voldoet: - Goed Engels - Actief - Skills En we zoeken ook nog een 4e speler voor de LANs in Nederland
Binnenkort een match/scrim? Had je al in mijn friendlist toch, volg het niet meer met al die namen..?
-------------------------------------------------------------------------------- qG EvoluTia en Dynamikkz zijn geleaved. Hun beginnen helaas een eigen clan genaamd Static Gaming: WoH.CoD4.GermaNy wint Xboxdynasty SnD 4vs4 toernooi. Alle wedstijden zijn gewonnen, geen enkele verloren 1. WoH.CoD4 2. VGHB 3. EvilAxis __________________
Die zoeken ze nog idd.. No offence, maar denk niet dat je een kans maakt Anders hadden ze mij allang gevraagd
Rama zat bij H2k gaming en was nederlands kampioen met iets, dus hij is bekender en word eerder gevraagd dan jou.
Hehe, we zoeken nog steeds spelers inderdaad, alleen van echt topniveau Maar iets op de PC wilt niet zeggen dat je goed bent in CoD 4. Wat zijn je stats, clanverleden?
Alsof ik geen topniveau ben, ik heb wel even Deadbringr door zijn hoofd gesniped @Joeperd: Mijn naamsbekendheid is dus groter in de CoD 4 wereld
WoH Diablo SV heeft het weer goed gedaan met NFS Pro Street, en hij laat toch zien dat hij 1 van de beste is Consoles Drag Showdown 1. WoH.Diablo SV 2. Revo 3. Drusja :: Loki77 Consoles Drift Showdown 1. WoH.Diablo SV 2. Drusja :: Loki77 3. Revo Consoles Speed Showdown 1. WoH.Diablo SV 2. Drusja :: Dcn666 3. Drusja :: Sean Gamebattles Winterseason 1. Dacrazyroadking 2. WoH.Diablo SV 3. STR33TxMURKA
Waarom zo'n oud topic kicken? Wel leuk om te zien, hoe trots ik was, dat ik Deadbringr door zijn hoofd gesniped had.