Net ff geprobeerd, maar mooi dat die warthog jump niet werkt Die nades die er liggen ontploffen niet als je er een andere nade bij legt
besturing is behoorlijk wennen van Halo ben nu in de warthog van het 2e level. de beste manier vind ik nog Links lopen en draaien, en rechts kijken en strafen
warthog jump lukt dus echt wel je moet minimaal 5 grenades eronder hebben om een beetje jump te krijgen maar het lukt zeer zeker, je moet alleen ff het geluk hebben dat al je mannetjes granaatjes hebben, en dat ze en beetje rond hetzelfde gebied vallen. ik ben er alleen nog niet achter hoe hij op die hoge cliff komt..
Bij mij lukt het ook nie. Als je een granaat bij de granaten die al op de grond liggen gooit, gaan ze niet tegelijk af. Ik heb het btw alleen nog maar in Multiplayer gedaan.
lukt mij makkelijk in heroic mode hoor.. gewoon steeds gastjes knallen, alles moet een beetje bij elkaar liggen, 1 granaatje ervoor leggen en boem
jah, mij is het ook al aardig gelukt. Maar je bent heel lang bezig want sommige mannetjes hebben geen granaten, of de granaten vallen de verkeerde kant op als de mannetjes dood vallen.
mij lukt het ook hoor, superfun. wel in coop. is toffer, en volgens mij lukt het alleen op die manier.
Lukt idd wel. Je moet het in co-op doen, en dan zorgen dat je alletwee 8 granaten hebt (4 plasma's en 4 frags). Je zet je Warthog bij die steen, knalt je maatje dood, zodat zijn granaten onder de warthog komen. Vervolgens ga jij ook bij de warthog staan, en je maatje schiet jou dood. Dan pakt één iemand een fragmentation grenade, en 1 iemand een plasma. Je gooit de fragmentation grenade onder de Warthog, en precies daarna de plasma ook op Warthog. Boem! Die tweede plasma zorgt dat 'ie in de lucht ook nog een opdonder krijgt. Wat verder ook leuk is, is dat je een marinier meeneemt. Als je die dan bij de Warthog legt, gaat die ook lekker vliegen. Waar heb jij het nou weer over... ?