Iedereen heeft dat filmke van de "Warthog jump "waarschijnlijk al gezien.... Download hier Wanneer ik dit ook probeer te forceren in level 4, lukt dit langs geen kanten !!!! De Warthog vliegt nog geen 5 meter in de lucht, zowel met gewone als met plasma genades. Kan iemand mij zeggen wat ik fout doe ??? Alvast bedankt,
Mijn broertje had het ff geprobeerd maar die scheen te mislukken Hij schoot het ventje dood waar die nades uit moeten komen, maar ergebeurde niet echt heel veel leuke dingen (niks spectaculairs) Vanmiddag nog ff proberen
Volgens mij is die video zo fake als wat! Ik heb nog niet zoveel warthogs in level 4 gezien, en die kunnen nooit zo hoog vliegen!!!!
Mjah vraag het me af, dacht eerst dat het gemaakt was door iemand van Bungie, maar ik heb met 2 granaten de warthog al vrij hoog laten springen..
dan moet je ECHT beter zoeken er zitten er DRIE eentje klrijg je nadat je alle beestjes op het beach heb doodgemaakt, eentjke krijg je bij de ingang door de rotsen, en eentje bij de neergestorte pelican. Dit is niet gemaakt door bungie, maar door iemand met een apple en video capture software.
kan er ook maar 2 vinden. En het lukt wel om ze de lucht in te blazen maar niet zo hoog als in het warthog jump filmpje. Bij mij "vliegen" ze meer in de verte dan in de hoogte
Onder water? Kan me zo ff geen levels herrineren waar water is.. owja wel.. beetje vage level was dat
Ik ga hem nog ff probere zometeen, kijk dat ding gaat wel de lucht in, maar nie zo hoog, heb wel eens gehad dat ik met een scorpion zo'n ghost het halve level doorschoot
je moet zorgen dat je alle mannetje daar heen rijd en dood schiet. Sommige hebben granaten sommige niet. Als je er rond de 5 bij elkaar hebt liggen lukt het wel. Met vier of 3 ook wel. maar met 5 gaat hij een heeeeeeeeeeeeeeeeel eind de lucht in. (of het water in)
Is daar al lang voorbij. Weet ik veel ,misschien kan ik wel gewoon niet zo goed tellen. 5 1 2 3 4 6 7 8 9.....nah ,niks mee. Kan me wel meer dingen niet heugen, level 5...hoeveel kleine vliegtuigjes? Weet ik dat. *ziejenouwatjedoet,nubennikopmijnpenisgestampt* Jij wou zeker alleen ff laten weten dat je daar al voorbij was Is al thread van paar dagen hoor, iedereen is daar al voorbij
heb halo nu 2x uitgespeeld. 1 keer in co-op op easy en 1 keer in sigle player op normal. ga nu nog een stapje hoger proberen.
Warthog jump gaat het best in co-op. Dan hoef je niet al die ventjes naar dat plekkie te rijden. Je gaat gewoon ergens staan. (bij die steen net als in het filmpje bijvoorbeeld)en je schiet 1 masterchief dood. Dan word je weer gerespawned en dan schiet je de andere dood op het zelfde plekje. Nu liggen er al 8 granaten(als je die had), ff de jeep er overheen rijden (met 2 passagiers ), nog 1 granaatje erbij, en BOOM! Als het niet lukt, gewoon nog eens proberen, misschien dat er een granaatje verkeert lag.