1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat als downloadable content PGR2?!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door alibi, 7 dec 2003.

  1. alibi

    alibi Guest

    het leek mij wel om een thread te starten waarin iedereen zijn iedeeen kwijt kan over wat ze zouden willen als downloadable content in Project Gotham Racing 2!

    ik had al een paar ideetjes

    auto: chevrolet el camino

    [​IMG]

    circuit:

    misschien een beetje onwaarschijnlijk: circuit zandvoort

    [​IMG]

    laat maar zien de ideeen!!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 dec 2003
  2. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop gewoon da die snel komt want ik heb geen zin om weer een paar maand te wachten en ik hoop da het echte auto zijn nie van die nep zelfbedachte auto's
     
  3. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    ja net zoals bij MM3, dat vind ik zeer jammer!!
     
  4. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    zitten helemaal geen zelfbedachte auto's in pgr2 dus lijkt me onwaarschijnlijk dat ze die er nu in gaan stoppen. kzie het liefst een shitload aan nieuwe auto's en een aantal tracks met nieuwe challenges
     
  5. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat is misschien wel zo, maar de bedoeling van die downloadable content is om een spel weer interessant te maken. En wanneer vind je een spel niet meer interessant? Na een een paar maanden, en dán brengen ze content uit zodat mensen het spel weer uit de kast pakken.
    Niet leuk voor ons, wel slim van de makers.
     
  6. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Denk zowieso dat ze er wel bestaande auto's bij gaan maken. Gewoon doorborduren op de merken die al in het spel zitten.

    Zelf hoop ik op de Ibiza Cupra, en andere vette auto's. Zelf vind ik auto's en dat soort spul vetter dan nieuwe tracks... Helemaal vet zou zijn als er nieuwe challenges zouden komen, maar dat zal wel niet het geval worden
     
  7. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoor steeds meer geruchten van vooral amerikanen over Lambo's... en net een amerikaan die zei dat er woensdag nieuwe content komt (had het ook weer over die Lambo's maar wist niet of die woensdag komen.) Hij had gehoord dat ze de steden uit PGR1 beschikbaar gaan stellen via LIVE... zou wel vet zijn eigenlijk maar het zijn geruchten en als het net zo gaat als met MM3 heeft iedereen het weer mis...
     
  8. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik mis het merk Lamborghini.
     
  9. William

    William -

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    1
    De steden Parijs en Los Angeles.

    't Gerucht gaat dat van deze steden al files van op de DVD staan (ze zouden ook te groot zijn om te downloaden); deze steden worden dan unlocked met een kleine download.
     
  10. Orangina$

    Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten er zeker geen racers/prototypes/tuned auto's in doen, en ook niet andere versies van hetzelfde model [bijvoorbeeld brabus uitvoeringen van de merc ed.]

    Een leuk plan lijkt me een nieuwe klasse, supersaloons [met de BMW M5, Lotus Carlton, Jaguar S-Type R..]
     
  11. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoop echt op lambo's en maclaren.

    Als er zowiezo nieuwe content komt hoop ik wel dat ze in een van de hoge klassen sportwagens zitten. Niet echt behoefte om met een crx te scheuren ofzo.
     
  12. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Jij niet, anderen misschien dus wel... Ik ook niet zo hoor, ik heb mijn handen al vol met het karren met die leon die in het spel zit... _O_ :)
     
  13. William

    William -

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    1
    Realistisch gezien is die kans nihiel, omdat ze voor 't gebruik van de namen/merken Lamborghini en McLaren een trademark/license medeling in de game manual hadden moeten plaatsen.

    't Is logischer om nieuwe (of oude) modellen van de merken die al in de manual staan te verwachten.
     
  14. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Wensen:
    Lamborghini's (diablo,gallardo,murcialago)
    Zo'n super saloon klasse lijkt me ook wel wat met:
    Alfa 156 GTA,M5,Jaguar xkr, MG ZT 260, Mercedes E55 AMG, Audi A8 W12.
    De volkswagen touraq, de spyker,de audi lemans,de nieuwe mercedes met vleugeldeuren, rally auto's en doe er ook maar een getunde skyline bij.
     
  15. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    lambo komt zeker weten niet en mclaren ook niet. Ik verwacht nog een ferrari. Denk een oude gto uit de jaren 80 en de 456
     
  16. yuki

    yuki Speed Freak

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    MONACO!!!!!
     
  17. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    2 nieuwe steden zou wel ruig zijn zeg :cool:
     
  18. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Amsterdam of Rotterdam lijkt me wel cool :cool:
    En voor de rest misschien wat extra japanse bakken en Lambogini!!!!
     
  19. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zouden ook wel wat Nederlandse auto's in moeten komen. Deze 2 Spykers kijken me wel wat.
    [​IMG] [​IMG]
     
  20. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Die onderste past mooi bij Extreme _O_
     

Deel Deze Pagina