wat denken jullie over de prijs van gta

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door halo nerd, 10 sep 2003.

  1. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    hey allemaal ik zat laatst te denken en ik kwam ergens niet uit zou gta : double pack gewoon 70 euro kosten of 140 omdat het twee spelen zijn maar ze zitten wel in een doosje dus wat denken jullie:confused:
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het zal in ieder geval meer dan €70 kosten, maar zeker geen €140. Ik denk dat het rond de €90 gaat kosten.
     
  3. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    uit het andere GTA-topic.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.855
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Natuurlijk gaat het geen 140€ kosten! dan zou haast njiemand die game(s) kopen want voor die priijs kunnen ze dan 2 andere toptitels kopen.
    Ik vermoed dat de NL winkelprijs zo rond de 60€ zal gaan liggen, heel misschien 69€...
    Maar als ie bij play maar 50 € kost dan bestel ik hem daar uiteraard :D
     
  5. Daniel NL

    Daniel NL Guest

    ja, denk gewoon dat is 70 euro gaat kosten; het is een dubbel-pack...dus....als ze em 140 euro gaan maken dan koopt niemand em (ik in ieder geval niet)


    maar alsie 70 euro is ga ik em misgien wel kopen (ik heb de ps2-versie ook) en volgens mij is het een andere stad (denk ik aan de screens te zien) deze word vet :D

    sorry, ik was ietsje later dan je, Yi-Long


    (eingelijk dus een niet-nuttige post)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 sep 2003
  6. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    het zijn ook al twee vrij oude spellen.
    Dus ik verwacht dat het rond de 70 komt... en zeker niet het dubbele..
    Die play.com prijs vind ik al fors, maar het zal in de winkels er wel boven komen.
     
  7. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    sega pack kan je ook los kopen koste (weet niet wat het nu is) 70€. dat zijn ook 2 spellen.
     
  8. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    60 is nu voor zowat alle spellen de adviesprijs, kijk maar in het Intertoys boekie. Geen enkele game van 70, alleen maar 60. Ik denk dat dit bij die GTA Double Pack niet anders zal zijn.
     
  9. Samonsuke

    Samonsuke ==========

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Rockstar Shop (uitgever GTA) kan je het gta pack pre-orderen voor 50$ dus hij wordt inderdaad gewoon de normale prijs (60 of 70 €).
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2003
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    wordt echt niet meer als normale prijs, is oud spel wat op xbox uitkomt, als ze voor 2 spellen meer dan de normale prijs gaan vragen wordt ie denk weinig verkocht.
     
  11. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar wat ik me nou afvraag.......Hoeveel zou het nou ongeveer gaan kosten, zou het misschien het dubbele gaan kosten8) 8) 8) :+ ?
     
  12. robberto

    robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    btw 50 dollar is gewoon minder dan 50 euro, dus zal wel rond een spot prijs zijn een prijs die je aanlokt om die oude zooi die je al kon kopen voor de ps2 en de pc toch nog koopt voor je xbox, waarom komen ze gewoon niet meej nieuwe gta, snap het wle dat het verbetert is maar is zo laat, wat een aardige sony om ons een heel tof spel te onthouden.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2003
  13. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Uh ja ok, maar alle spellen zijn in europa duurder. Dus het zal wel gewoon 70 euro zijn. Ik ben het met je eens. Ik vind het ook een naaistreek dat GTA San Andreas ook niet meteen op de box komt. Microsoft moet daar toch ff achteraan gaan. Dat zou echt een MEGA BELANGRIJKE stap van Microsoft zijn. Als ze GTA binnenhalen hebben ze sonys parade paardje te pakken. Maar ik hoef geen afgedankte poorts (lees gta 3 en VC) die ik allang op mn pc heb gespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2003
  14. terrornol

    terrornol Guest

    Ik ga voor 49,99 ze hebben al zoveel aan gta verdient en veel mensen hebben hem op pc al gespeeld en als hij te duur is koopt niemand hem
     
  15. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    euueuh? 'k snap je hier niet helemaal
    de play.com-prijs is 50 euro voor beide spellen, maar toch verwacht je dat het rond de 70E wordt :confused:
     
  16. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, hij zegt toch: 'maar het zal in de winkels er wel boven komen. ' Dus meer dan die €50 bij play.com
     
  17. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    ooooh ja sorry |:- 'k had het even op de verkeerde manier gelezen :eek:
     
  18. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het de gewone prijs wordt, omdat het vast neit een bestseller wordt, want wie heeft nog nooit gta 3 of vice ctity gespeeld?
    Als je het zelf niet kan spelen is het natuurlijk wel het kopen waard, maar ik heb gta 3 op pc uitgespeeld. maar dat was wel zo leuk dat ik er toch aan denk hem te kopen
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.855
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Nou ja, IK heb hem bijvoorbeeld nog nooitgespeeld, beide delen niet. ik heb GTA 3 ff op de PC gespeeld maar door de ongelooflijk slechte framerate enzo was het niet echt fijn om lang te spelen, dus heb toen ook egwoon besloten te wachetn met het spelen van het spel tot ik a; een betere PC had (terwijl ik toen een gloednieuwe pc had, maar de mensen van Rockstar hadden GTA3 niet echt goed geprogrammeerd) of b; dat ik hem gewoon op de xbox ooit kon gaan spelen...
    Dus ik zal GTA3 zeker weten aanschaffen, TENZIJ True Crime opeens een mega-topper blijkt te zijn, dan zal iknog ff twijvelen of ik GTA er bij koop.
     
  20. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoorde net op Live van een Amerikaan dat 'ie 40/50 Bucks gaat kosten :eek:.
     

Deel Deze Pagina