Wat doe ik nu verkeerd ???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Flamingo, 14 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Wordt nu wel helemaal lekker, alle mods mogen oftopic maakt niet uit hoeveel krom gelul er inzit of wat er gezegd wordt. Ik zeg er wat van en ben de lul, gaan ze dreigen met een OW....

Die eerste waarschuwing stelt dan wel niet veel voor maar dan weet je hoe ik er aan gekomen ben.

De .........; staan voor de genen die er niks mee te maken hebben dus daar heb ik ook de namen niet van bij gezet.

Ten eerste:

........... ; Nee dat mag niet , Maar ik wil die serial wel van je

Flamingo; ADMIN BREAK
    OW voor jou.

........... ; (Heb jij mijn post geedit van die serial ???), zoja wat bedoel je met "OW voor jou" ???

Eckie ; OW is een officiele waarschuwing.
    Als je er 2 in je bezig hebt mag je een weekje niet meer langs komen!

Martijn (Administrator) ; Mja er staat in die post OW maar das een beetje overdreven toch.

Flamingo ; Precies ik hielp tenslotte een Moderator.

Martijn (Administrator) ; Mja die mag ook nooit om dat sn vragen. *pakt shotgun en gaat op zoek naar ........ adres.

Ten tweede (Andere thread):

Inmiddels na 48 (offtopic) reactie's waarvan ik 1 keer in voorkom.

Flamingo --->Heb je mijn post verwijderd ofzo XENOX ?? Ik had toch een reactie geplaatst op Xboxrulezs4ever ? Of wordt ik nou gek :confused:

/Xenox: Ja dat heb ik gedaan ja en deze gaat zo ook weg want het is hier geen chatbox. Als je geen creatie post -----> NIET POSTEN.

flamingo ---> Oh ja en dat zeg je nu..... ik ben al een tijdje hier niet meer geweest dus dan pak je maar mij. Tel dan eerst de aantal nutteloze posts eens en pak dan iemand en niet zomaar de eerste de beste.

/Xenox: niet zeiken en niet lollig genoeg de kleur veranderen.

Flamingo ---> Als je een klacht of iets hebt zeg dat dan normaal of reageer niet, en een post van iemand verwijderen hoeft ook niet. Gewoon de tekst er onder van /mod: ontopic weer a.u.b was genoeg geweest, maar dat zal nog wel de kinderlijke macht in je wezen van ik ben mod en ik kan dat. Nou veel plezier ermee "Oppermachtige mod".

Flamingo ---> /mod (Flamingo): Gelieve weer alleen ontopic te plaatsen en niet meer offtopic

Ten derde (Weer andere thread):

............; vieze rukker
    ............; Al op je 8 je eerste kus, dat is laat (voor mij toch) maar al een sigaret. De jeugd van tegenwoordig.
    Xenox ; Soweej, ik wou dat ik er zo vroeg bij was, dan was ik echt dé man. Maar ik zit op m'n 20e nog steeds zielig te rukken en naar een beeldscherm te staren.
    ............; Nou heb ik tenminste een doel in mijn leven, niet zoals jouw eindigen.
    Xenox ; Doe je best zoon.
    ............; Don't be sad. Ik ken iemand die 25 is en die heeft ook geen lief. Maar heeft al wel een werk en rijd met een Toyota Celica met bijna alles erop en eraan.
    Xenox ; (voor diegene die denken dat ik echt zo ben, het was dus een grapje ).

Toen plaatste ik een bericht;

Flamingo; VOOR XENOX:

Heb je mijn post verwijderd ofzo XENOX ?? Ik had toch een reactie geplaatst op Xboxrulezs4ever ? Of wordt ik nou gek :confused:

/Xenox: Ja dat heb ik gedaan ja en deze gaat zo ook weg want het is hier geen chatbox. Als je geen creatie post -----> NIET POSTEN.

Dus WTF ben je nu aan het doen???? Het is hier ook geen chatbox.......

Dus nu weer back ontopic graag

Reactie's waren daarop weer;

Xenox ;Meneer wannabe mod aan het woord...

Flamingo; Ja tuurlijk kom maar weer met zo'n kromme reactie.

En dan de klapper;

Hantheman XBW Moderator ;@ Flamingo: nu Ontopic!, je hebt al een waarschuwing te pakken!

Mijn vraag is dan ook, wie kan mij vertellen wat ik fout doe en wat de rest wel mag en ik niet?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Uber-vaagheid, ik snap het zelf ook niet. Stond ook wat over in in het mod-forum, ff checken.

3. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij ergeren ze zich er gewoon aan, dat je niets zinnigs over de topic/thread te zeggen hebt, maar alleen over ander of andere offtopicpraat

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Laten we hem maar kwijtschelden, beide waren fout imho en ik vind FLamingo niet zo'n foute jongen :)

Vaegheid :{

5. Jelzie

Jelzie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onze jochies denken gewoon dat ze veel macht hebben en als je ze dan eens goed de waarheid verteld worden ze pissig.
    GEWOON STOMME VERWAANTHEID EN MACHTS MISBRUIK!!:mad:

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    .. :{

7. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Jij moet gewoon niet zeuren, klaar. Ik postte dat jij niet offtopic moest posten omdat het een paar keer voorgekomen was, en ik het gewoon zat was (niet alleen van jou). Dat vat jij zo zwaar op, ik geef je geen waarschuwing, niks, verwijder alleen één post omdat ik bang ben dat anderen er óók nog weer offtopic op gaan reageren. Dan post jij weer een reactie erop dat de post gedelete is, als je nou in plaats van dat mij even PM't, hadden we het zo af kunnen handelen. En jij gaat heus ook wel vaker over de schreef, en we zeggen ook niet overal wat van, we kunnen tegen een grapje. Maak ik een grapje krijg je zo'n bijdehandte reactie van jou. Nouja het zal wel aan mij liggen :{

8. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Xenox: HAhahaha kijk dat bedoel ik nou. Weet je wat je zoekt het maar lekker uit, al met al is het nu nog allemaal mijn schuld. Ik weet wel beter.

Wouter: Thnx m8, tenminste iemand met volwassen en normale reactie's.

9. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Dan weet jij wel beter jongen, in plaats dat je nu gewoon een reactie op mijn argumenten geeft in plaats van zoiets neer te zetten.

En als jij '....:{' en 'ahh laten we hem maar kwijtschelden, vaagheid' volwassen reacties noemt...

Slijm slijm?

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is onmogelijk om users te 'straffen' als de moderators ook niet volledig conform de regels over het forum heen struinen. Dat is'pech voor xenox, en in dit geval geluk voor Flamingo.

11. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Huh...

- Jij vraagt om opheldering over moderate-acties
    - Xenox geeft die
    - Jij wordt boos

Nou, lekker logisch. :{.

12. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Straffen? Ik mag hem toch wel ergens op wijzen? Als ik hem een waarschuwing had gegeven was het onterecht, ik wees hem er alleen op. Als een agent je aanhoudt en zegt niet zo hard rijden meneer, foei dan is dat geen straf maar een 'tip'. En dat die agent als ie met z'n familie op vakantie gaat ook wel eens 3 km te hard rijdt, tsja.

13. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    @ Drone dat was puur omdat hij begon met: Jij moet niet zeuren.
    En ik vraag ook om reacties van andere want van Xenox heb ik er inmiddels al genoeg gehad.

Wat heb ik dara dan aan?? helemaal niks.... ik vraag niet wie er aan 't zeuren is.

@ Xenox ; Ik vat het niet zwaar op maar om een post te gaan deleten vindt ik wel wat te, en ik had je ook gezegd of je het er niet gewoon BIJ had kunnen zetten. antw: Ja het is hier geen chatbox dit en dat etc. Daarop geef ik een reactie, reactie van XENOX; Niet zeiken, ........

Als het daar normaal was gegaan had ik 't helemaal niet hier gepost. Dus als jij met een reactie komt moet ik 'm als grappig opvatten en als ik met een reactie kom moet ik niet zeiken.

14. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ik die reactie gedelete heb was misschien fout van mij, maar dat komt omdat ik het zat was (zoals al gezegd niet alleen van jou, gewoon van alle offtopic reacties daar). En dat jij dan lollig genoeg de edit kleur veranderde schoot ook het verkeerde keelgat in...

15. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Tsja ??????????

Dan mogen wij die agent er net zo goed opwijzen dat hij ook te hard rijd.

16. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag ja, maar dat hoeft niet met veel bombarie helemaal threads openen etc. Je kan mij toch ook PM'en :eek:

17. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Was idd "een onvolwassen kinderachtige" reactie, maar dan ook alleen de kleur.

En dit schoot bij mij het verkeerde keelgat in...

/Xenox: niet zeiken en niet lollig genoeg de kleur veranderen. --> Had normaal gekund.

Xenox ;Meneer wannabe mod aan het woord... --> Had ook anders gekund.

Hantheman XBW Moderator ;@ Flamingo: nu Ontopic!, je hebt al een waarschuwing te pakken! ------> En deze reactie vind ik te beroerd om te beschrijven.

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Laten we er nu over op houden. Flamingo was fout, xenox ook een klein beetje. Happy forumming!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina