Wat doe jij op 9 November?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kelovitz, 20 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me nu wel algemeen bekend. Halo2 komt op 9 November maar de grote vraag is: "Wat doe jij op 9 November?"

Ikzelf denk dat ik eens een dag thuis blijf en driftig de singleplayer, multiplayer en system-link fucties ga checken en ik heb al afgesproken met een paar vrienden die hetzelfde doen. (Als we het "ziek zijn" tenminste goed genoeg kunnen faken) ;)

Wat denken jullie trouwens van clanstats? Zal het bungie lukken een goed clan-battle systeem te maken?

Lookin' Forward 2 Halo... 2 _O_ :cool: *)

Laatst bewerkt: 20 jun 2004
  2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    9 november !? Dan ga ik altijd thee drinken bij mijn schoonmoeder .....

3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik had al een keer gekeken welke dag het was eh.. vergeten: ff opzoeken.

Dinsdag :eek:, komt niet echt goed uit. Eh, naar school, naar huis sprinten en de hele dag spelen denk ik.

4. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga halo 2 spelen natuurlijk lijkt me logisch

5. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    we zijn dus allemaal "ziek"

Laatst bewerkt: 20 jun 2004
  6. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Releasedatum Halo 2 officieel bevestigd dus op een dinsdag, 9 nov? jah ff wachten tot de frs openis.

7. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschiijnlijk werken, is de drukke periode voor ons, maand voor sinterklaas en kerst. Maar heel misschien toch maar vrij nemen en Halo 2 halen. Op die dag komt toch de vracht bij ons. Uit de krat halen meenemen en spelen... hoop ik

8. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

stomste vraag wat je kan bedenken :confused: Halo 2 speluuuuu :cool:
    _0/ ---> school

9. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het natuurlijk over hoe je precies die game in je bezit krijgt! Er zullen zo veel mensen die game kopen dat het me handig lijkt te reserveren of met je slaapzak voor de winkel te gaan liggen alhoewel dat wel erg extreem is... 8)

10. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Op 9 November heb ik altijd griep.

11. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hmmzzz ik ga denk ik ''vrij nemen'' :D

12. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Gerucht dat niet waar bleek!

Dit was gewoon een gerucht bedacht door een site (ze hebben het later toegegeven) om te kijken hoe snel een gerucht zich zou verspreiden over het web. Als of je betaalt voor je abbo om vervolgens nog eens te moeten betalen om bepaalde functies te kunnen gebruiken. Betalen voor content download is nog redelijk, maar dat zou toch echt te ver gaan. Dus nogmaals, het was een gerucht en is onwaar gebleken.

13. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okey, klinkt anders best geloofwaardig. Is ook wel schandalig als ze voor elke scheet je creditcard leegpompen.

14. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    beetje probleem. als ik "ziek" ben moet ik ook van me ouders in me bed blijven liggen/op de bank blijven liggen. Dus dan maar naar school gaan :mad: , maar misschien vallen er wel wat uurtjes uit en ben ik eerder vrij ;)

15. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    naar school -> naar de stad -> Halo2 kopen -> singleplayer spelen -> online spelen

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    9 november komt HALO 2 uit? Kuuuuuut. Op 11 november ga ik naar de VS voor 10 dagen, maar dan kan ik dus mooii geen HALO spelen. Aaaargh, misschien toch maar een annuleringsverzekering afsluiten....

17. Mr. KaDiR

Mr. KaDiR Me, Myself and I

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien liggen ze zaterdag of zondag al in de winkel :+ je weet maar nooit, Driv3r ligt nu ook al in de winkel O-)

18. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschuwing

De Tweede Kamer (onder de naam "Bungie" :p) heeft sindskort bekend gemaakt dat er vanaf 9 november 2004 een virus zal ontstaan genaamd "H -- Al -- 02". Er schijnt dat er geen medicijnen voor beschikbaar zijn en dat het zeer besmettelijk is! Ik ben bang dat u allen ook slachtoffer zult worden van dit virus. Waarschuw alvast uw school of werkgever over dit "vervelende" voorval. U bent gewaarschuwd.

19. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    - nfmm ff me nieuwe schoolrooster bekijken. tegen zoveel mogelijk mensen zeggen dat ik me kut voel zodat ik me uiteindelijk ook zo voel.

- voor mijn brievenbus liggen met een slaapzak totdat mijn Halo 2 in metalen doosjes op mijn hoofs valt (desnoods tot 10 november w88 )

- in recordtijd single-player uitspelen

- lan-party organiseren

- op Xbox L!ve slachtingen aanrichten

- Op lan-party mensonterende praktijken plegen.

- van school afgaan en Halo 2 online spelen totdat ik dood ben

20. tomhasj

tomhasj baklap!

Leuk Bevonden:
    0
    Ohhh dat zal ik ff coordinator vertellen als ik woensdag dan weer op school kom }:] _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina