tis dus zo, ik vraag me af waarom ik een rpg leuker vind dan andere actie spellen, nu ben ik tot de conclussie gekomen dat ik het leuker vind omdat je in het verhaal inleeft, en dat je zoveelk vrijheid hebt in een rpg, ik vond morrowind al helemaal een strakke game, nu begin ik aan kotor en ik begin me nu al in te leven in het verhaal, op de pc heb ik een tijdje runescape gespeelt, dat vond ik ook wel een lache rpg, alleen tis nu wachte op sudeki en fable heeft er nog iemand anders wat te zeggen over rpg, waarom jullie rpg zo leuk vinden, en welke rpg jij het mooiste vond ooit,
het is geen xbox spel maar tog FF7 de beste rpg ooit vind ik de verhaal was tog om eindeloos door tespelen okay de graphics zuigen maar toen waren die graphics heel wat
Alweer zo een thread... enige verschil is de titel die iets anders is, verder was onlangs dezelfde thread erg actief, maar groentje, dit gaan we toch niet voor elk spel vragen he. Denk dat vrijheid belangrijkste reden is.
Final Fantasy 7 beste RPG ooit, en geen één spel zal dat ooit kunnen overtreffen wat Final Fantasy 7 zo cool maakt (geld ook voor andere rpg's): Het verhaal, de Vrijheid, eigen keuzes maken Mensen zeggen dat de perfecte spel nooit zal komen, maar is Final Fantasy 7 dat al, het heeft beste gameplay dat gewoon niet overtroffen kan worden, en het heeft ook nog eens een verhaal om je vingers bij af te likken, graphics zijn gewoon niet nodig om een spel echt cool te maken als je het mij vraagt: Final Fantasy is het perfecte spel dat voor mij nóóit overtroffen zal worden
je bent toch niet opeens mod he?? maja ik vind de verhalen erg mooi.. er is veel aandacht aan besteed, en je moet er maar zelf zien te komen.. door eerst te beginnen met nix.. en zo word je later vanzelf beter.. zo voel ik me ook in het verhaal maar bij b.v. actie(shooters) heb je een verhaal.. alleen dan denk ik ook maar een aan ding: de missie halen. ik geef dan bijna nix om het verhaal......
ik kan mijn mening niet geven over FF7 maar ik vond persoonlijk FF8 de beste rpg die ik gespeeld heb de filmpjes waren uitstekend alleen in game wat minder.Nu ben ik bezig met morrowind en ook deze is perfect alleen het 1st person zit mij wat tegen
Nee hoor, ben geen mod. Maar goed, hoe niet zo veel van rpg, te open voor mij. Ik kan me er best even zoet mee houden maar dan wordt het ook wel saai en heb ik er geen zin meer in. Hou van wat meer actie. Baldurs Gate: Darkly Alliance vind ik dan wel erg goed, maar dat is niet echt rpg. Sudeki lijkt me trouwens wel een goed spel.
Toen ik Zelda voor het eerst op de Nintendo 64 speelde had ik een gevoel van vrijheid dat ik toen nog nooit eerder bij een game had gevoeld. Ik weet nog goed dat ik voor het eerst op Hyrule Field aankwam, en dat de tijd gewoon meetikte in het spel. Het werd dus sochtens, smiddags en savonds. Geweldig gewoon! Klassegame die nog steeds bij mij op nummero uno staat. Daarna komt FF7 natuurlijk.
daar vond ik alles ook zow prachtig gemaakt.. muziek raakte me echt.. ik voelde echt met m mee.. voelde me trots toen ie 'opgroeide' tot een volwassene echt prachtig verhaal.. ook mijn numero 1
rpg's zijn zeker wel gaaf. ik denk dat het toch vooral de vrijheid is die het aantrekkelijk maakt. golden sun is echter toch vrij linear maar voor mij is het wel de beste rpg ooit. een super gaaf verhaal en uitdagende puzzels.
Grutjes nog an toe, vanwaar ineens al die rpg threads. Hier ook al een En hier nog een Het zijn nog geeneens zulke oude threads, en een van de twee is door deze topicstarter aangemaakt. ontopic. RPG's zijn vet vanwege de vele vrijheid, het goede verhaal en een manneke te maken zoals jij dat wil (al kan dat niet altijd)
Hmmm ja sorrie jongens, dit wordt inderdaad echt te gek! Één van de topics die Benneke noemt heeft exact hetzelfde onderwerp als deze, vandaar dat jullie daar verder kunnen praten. >> Closed.