wat gaat de ultra geheime titel worden??

Discussie in 'Algemeen' gestart door conqubite, 24 mei 2002.

1. conqubite

conqubite always unlimited !!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat iemand hier wel al een draadje over zou hebben geopend maar blijkbaar is dat nog niet zo.

Als ik het verhaal zo lees wordt het een heel bekende titel die tot nu toe exclusief voor één van de andere console was en waarvan nooit gedacht werd dat het ook op de xbox uit zou komen.

Ik ben niet echt bekend met alle spellen. Het enige spel dat ik kan bedenken is Gran Turismo, maar dat is ook omdat ik van dat soort spellen hou. Het is dus ook gebaseerd op een hoop wishfull thinking .

Dus Gran Turismo op de Xbox?????? Ik hoop het van harte.

Wat zijn de andere mogelijkheden??????????

Kom maar op met de speculaties.

Conqubite

2. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    nou nee ik denk niet dat het Gran Turismo wordt hoor.
    ik denk eerder een game die gewoon alleen op de xbox komt.
    exclusief dan natuurlijk.
    en dat het net zo''n top titel wordt als halo.
    ja ik denk eerlijk gezegd dat het iets met "The Unseen" te maken heeft.
    een hele tijd geleden had ik een filmpje gezien van een vrouwtje dat aan het dansen was in een soort van discotheek of zo.
    volgens mij had dat ook te maken met "The Unseen".

maar ik weet het echt niet.
    ik denk dat het een AAAA titel wordt Xbox Exclusief.

hier kan je een filmpje vinden van "Volgens mij" The unseen
    maar dat weet ik natuurlijk niet zeker:

The Unseen

en lees dat artikeltje ook maar.
    mischien heeft dit er iets mee te maken.

*edit*

het filmpje doet het al niet meer. De mp3 file wel. is gewoon een liedje denk ik.

is wel een interessant artikeltje vind ik.

"Tremor Entertainment, who made an announcement that they are working on an exclusive Xbox title"

Laatst bewerkt: 24 mei 2002
  3. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben echt vet nieuwschierig weet je dat;) :p

4. wustlich

wustlich Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pff , alstjeblieft geen gran turismo zeg, wat een nepspel is dat, ik reed er een rallylevel mee en dat ding bewoog als een boot ofzo, je kon de baan niet uitvliegen en hij bewoog alleen naar links en rechts, zonder dat je de zijkant zag, lekker nep

5. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    als het filmpje niet meer werkt is het echt; "The Unseen"

6. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Als het maar geen Mario wordt :p

Ik vermoed zelf een platformspel, omdat die er nog nauwelijks zijn op de X-Box. Ik denk haast geen race-spel, omdat daar al genoeg ontwikkeling voor is op de X-Box
    Zou het zelf wel leuk vinden als Spyro van de PS naar de X-Box gaat.

7. Illusion

Illusion It's all Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    Hehehe, LOL 8)

8. xbox-control

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop echt dat het final fantasy word

dat zijn echt vette spellen}:]

ik hoop 10 of 11(liefst 11 ,verhaal schijnt beter te zijn)

9. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop juist niet Final Fantasy...dat is nou het spel waardoor ik mijn PS2 behoud.....en bovendien, deel 11 schijnt alleen online gespeeld te kunnen worden en dat zie ik ook niet zitten. Zou natuurlijk wel prima passen in het plaatje van X-Box Live

10. xbox-control

Leuk Bevonden:
    0
    precies daarom ;)

11. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat er helemaal geen grote aankondiging komt, want de E3 draait al op zijn eind en MS heeft zijn kruid verschoten.... Maar dat heeft ons wel Blinx en vele andere leuke spellen gebracht.

Hoogstens zal MS details bekend maken van de game The Unseen.., maar ja wat niet is kan komen... :D

12. xbox-control

Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt mij heel aannemelijk dat ms het vuurwerk voor het laatst bewaart

tenminste ik zou het beste voor de laatste dag bewaren toch?:9

13. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, maar aan de andere kant...als iedereen zijn vuurwerk tot het einde bewaart, dan is er maar 1 die alle aandacht gaat krijgen. Dus de kans is inderdaad reeel dat al het grote nieuws al gegeven is.

14. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    jep zou ik ook doen als ik MS was.
    dan blijft denk ik iedereen er het langst over na praten.
    dan is er minder kans dat nintendo of zo nog boven dat nieuws van MS uit komt.
    dan zijn ze allemaal gefixeert op het nieuws van MS en vergeten ze de GC en Ps2 ff.

zou toch zo kunnen.
    maar ik denk wel dat MS nog een redelijk belangrijke aankondiging gaat doen.
    want deze beurs is echt wel belangrijk voor ms.
    dus die zullen in ieder geval nog wel ff de aandacht op zich willen vestigen.

15. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien The Matrix Online...
    Dit is gisteren bekend gemaakt dat hij wordt gemaakt, er is alleen niet gezegd voor welk platform..

16. xbox-control

Leuk Bevonden:
    0
    word er ook bekend gemaakt welke console de meeste bezoekers heeft getrokken???

killabee bedoel je mij of sjors:confused:

17. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ja de matrix was toch al een tijdje voor de xbox aangekondigd of wat?
    dat was volgens mij al een hele tijd bekend.
    hij komt iig op de xbox.

18. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dit is een nieuwe..

Die andere wordt door iemand anders gemaakt, en verschijnt tegelijkertijd met de nieuwe film!!

Dit is het nieuwsbericht!! Maar of die voor de Xbox komt is nog even afwachten!!

The following is from a press release:

Warner Bros., Monolith Productions and EON Entertainment Developing Massively Multiplayer Online Role Playing Game Based On ``The Matrix''

BURBANK, Calif.--(ENTERTAINMENT WIRE)--May 23, 2002--Warner Bros., Monolith Productions and EON Entertainment are producing a massively multiplayer online video game based on the hugely successful "The Matrix" franchise, it was announced today by Kevin Tsujihara, Executive Vice President, Corporate Business Development & Strategy, Warner Bros.; Jason Hall, Chief Executive Officer, Monolith Productions; and EON Entertainment, a collaboration between the films' producers, Joel Silver, and the films' creators, writers and director, Larry and Andy Wachowski.

Able to accommodate tens of thousands of players in a single shared environment, the game will be a re-creation of the virtual world of "The Matrix," employing cutting-edge 3-D graphics, networking and server technology. The game will combine the best elements of the action-adventure genre and character building/role playing games with the social interaction/community of an ongoing online game. Under the direction of Warner Bros., Monolith Productions and EON Entertainment will design the game using LithTech's Discovery System, a completely new set of tools and technology, including a new 3-D renderer and high-capacity server system, built to accommodate the unique challenges presented in the creation of this type of product.

"'The Matrix' is a perfect property on which to base a massively multiplayer online game," said Tsujihara. "This project will combine the online entertainment resources and expertise of Warner Bros. and AOL Time Warner with one of the most cutting-edge game developers in the world."

"We know fans of the franchise are extremely dedicated and loyal and we intend to do everything we can to remain true to `The Matrix,' while providing them with the ultimate online gaming experience," said Hall.

Warner Bros. Pictures' "The Matrix," released in 1999, took in more than $475 million in box office worldwide. The next two segments of the trilogy, "The Matrix: Reloaded" and "The Matrix: Revolutions," are scheduled for release in 2003. Warner Bros. Online will premiere its new Matrix Web site on May 16, 2003, as the teaser trailer for the two upcoming films appears nationwide in theaters. www.thematrix.com will now be the official online source for all things "The Matrix."

Ik ben benieuwd!!

19. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    dus er diegene die ik bedoelde is gewoon een spel meer gebaseerd op het single player gedoe en die anders is massive online play.

20. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt gewoon niet rijden dan want GT3 is nog steeds een fantastisch spel met voor de PS2 erg goede graphics. De gameplay is en blijft da bomb en daar kan zelfs PGR gewoon niet tegenop. GT3 is een game die je zo minstens 200 uur speelt (ik zit al over de 300) en dat doe ik bij PGR niet.

Deel Deze Pagina