Ik ben voor me zoon op zijn Xbox een eigen profiel aan het maken. De xbox is 2e hands maar dat maakt niet uit. Ik heb alle accounts verwijderd die erop stonden en een nieuwe aangemaakt voor hem. Dat is allemaal goed gegaan en hij heeft een avatar beschikbaar. Nu wil ik hem aanmelden voor een Xbox live account. Je krijgt dan de melding dat je voor dit profiel een Microsoft-account wachtwoord nodig hebt om in te loggen. De aanmeldingsprocedure gaat als volgt: Voer een naam in: gedaan Voer een mail adres in: gedaan Voer een passwoord in: gedaan Dan krijg je een mail dat je die moet verifiëren. Dat eenmaal gedaan zegt het scherm dat je verder kunt met wat je aan het doen was. Ik ga dan terug naar de Xbox en probeer hem daar aan te melden. Je moet dan een voornaam intypen: gedaan Het eerdere mailadres intypen: gedaan Het eerdere passwoord intypen: gedaan. Keer op keer zegt ie dan dat dit emailadres of wachtwoord ongeldig is voor dir account.Probeer het opnieuw. Dit heb ik al meerdere malen gedaan. Zelfs al verschillende malen ander mail adres zelfs nieuw Gmail adres aangemaakt maar niets werkt. Wat doe ik fout? Ik zou graag dat me zoontje ook online kan spelen. Vandaar vandaag een gold lidmaatschap gekocht , maar ik kom er niet op. Wie kan me helpen met een antwoord?
Even bellen met microsoft doet wonderen. Die gasten kunnen van alles voor je doen. Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Ben ze aan het bellen en we zijn een stuk verder. Krijg nu steeds melding 80151011 Ze zijn aan het bekijken wat het is.
Het is gevonden en dan wel een dik anderhalf uur aan de telefoon. Het was wel een erg vriendelijke man. Ik moest de systemcache wissen en alle beveiligingsopties invullen in je profiel. Dat is nieuw anders werkt ie niet. Maar hier nu dus wel!!