Het zal vast al overal en nergens bekend zijn gemaakt, maar ik heb het nog niet gevonden. Weet iemand wat de kosten worden wanneer het abonnement is verlopen?
ik neem aan per jaar als dat het bedrag per maand word dan stop ik er mee eenmalig zou wel te gek zijn
Het is 60 euro (of 50 euro ) per jaar. Je kan ook maandelijks betalen. Hier vind je meer/alles terug.
Volgens mij is dit al 3421 keer gevraagd http://archief.xboxworld.nl/forum/s...d=202274&sortby=lastpost&sortorder=descending
Zie op de link die ik heb gegeven. Het zijn wel de Amerikaans prijzen maar het het heeft al wel op de frontpage gestaan.
Sorry, moet ook de kleine letters lezen Maar in Nederland is dus nog niks bekend zie ik.... ff afwachten dus...
De prijzen en de mogelijkheden zullen niet veel van elkaar verschillen, dus je hebt al een goed zicht van wat je mag verwachten.
Per jaar natuurlijk ze gaan echt niet 12x60=720euro per jaar vragen voor xboxlive dan houden ze niemand meer over.
Ik weet niet hoor, maar in Amerika gaan de prijzen van de kitjes omhoog. Dus zal in NL ook zo zijn. Dus dat word nu al inslaan.
nu vijf halen en later voor honder euro winst verkopen dus nu kosten ze dertig dan verkoop je ze voor vijftig
Ga je gang, misschien valt er geld mee te verdienen Nee, als ik straks Live heb - over paar dagies - ga ik niet elk jaar een nieuwe gamertag kiezen hoor. Ik denk dat je na een jaar zoveel vrienden hebt over Live, en een beetje een naam hebt, dat je niet zo snel een nieuwe wilt... Maarja, dat denk ik Grtz Brother Bear