[XOne] Wat gebeurt er als je op pauze zet tijdens je een livegame aan het spelen bent?

Discussie in 'Games' gestart door Chief Bram, 5 nov 2003.

1. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    hé, mensen ik heb een vraag, wat gebeurt er als je tijdens een livegame bv. rtcw als je dan op pauze drukt, wat gebeurt er dan, gaat het spel dan gewoon door en kan je nog steeds sterven?

2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Jah natuurlijk, wat denk je haha anders kun je toch steeds met de pauzeknop gaan ouwehoeren.

Spel gaat net zoals bij online pc games gewoon door :)

3. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet dat het bij racespellen je tijd wordt still gezet maar nog wel steeds gebeukt kan worden en etc...bij rtcw weet ik het neit want heb ik niet maar misschien dat je dan een ghost wordt en neit geraakt kan worden of zo iets ik hoop iig geval je een beetje geholpen te hebben

ik zie het al ik zit ernaast sorry

4. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Gaat bij alle shooters gewoon door, alleen bij MGP (1 en 2) ben je doorzichtig :).

5. K-SaN

K-SaN Can't tell me nothin

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel gehoord dat bij 1 vs 1 sportgames meestal het hele spel wordt stilgezet.

Dat werd vaak als een smerige tactiek gebruikt bij American Football games (NFL 2K3 ). Eén speler zet het spel dan op pauze, en wie het eerste stopt met het spel heeft dan verloren. Soms duurde dit wel uren omdat beide spelers niet graag een verlies willen hebben.

Dit hebben ze in ESPN NFL football (NFL 2k4) wel gefixt door een timer te zetten op de pauzestand :)

Laatst bewerkt: 5 nov 2003

Deel Deze Pagina