Ik heb het core systeem met een draadloos controller gekocht en heb nu ook nog een mem unit gekocht gisteren en nog wat games. Ik heb zoals je kunt zien dus nog geen beschikking over een XBOX 360 HD. Kan iemand me vertellen of ik dan toch gebruik kan maken van live en zo ja wat dan me beperkingen zijn ivm mem unit ipv hd. Want hd heb ik eigenlijk niet nodig voor de rest en dat is vind ik dan toch weer weg gegooid geld op dit moment omdat ik het beter aan andere dingen kan besteden ben ook niet de rijkste Hoop dat iemand me hierbij wat duidelijkheid kan brengen. Ben op een paar forums maar nog nergens antwoord erop kunnen krijgen ( gisteren eerste post gedaan erover op andere forums ). Zou het zeer op prijs stellen als iemand even de moeite neemt om mij dit precies uit te leggen hoe dat allemaal zit nu. Alvast bedankt, D-Blaze
gast als ik nu es wist waar ik precies moet zoeken en alles dan had ik dat allang gedaan ben niet achterlijk
Ja je kan gebruik maken van live. Je kan echter geen: - xbox1 games spelen - Demo's downloaden (past niet op MU) - Trailers downloaden (zelfde verhaal) - Arcade games, kan er net 1tje op Je kan wel gewoon: - Online gamen - Met vrienden praten - De rest wat overblijft Als je nog iets wil weten zeg je het maar, kan best zijn dak wat vergeten ben.
ik heb het net geprobeerd inderdaad heb update gewoon op me mem unit kunnen opslaan maar wat ik me nu afvraag is als ik probeer in te schrijven voor live krijg ik eerst dat ik moet zeggen of ik windows live id heb aangezien ik msn heb heb ik die gewoon daar ingevuld ( neem aan dat ze dat bedoelen, corrigeer me gerust als ik het fout heb... ) en als ik dan op login klik zegt ie XBOX Live signup is currently unavailable. Please try later ! Heb ik wat fout gedaan of is het misschien even een tijd dat ze net zoals met msn even paar min down zijn voor updaten of wat kan het probleem zijn ? Denk zelf eigenlijk gewoon even wachten maar het probleem is dat ik me inet uit pc moet uit zetten ( maar een kabel ) en die in me xbox moet steken om te proberen en het loont zich niet echt om om de 2 min even alles te gaan omsteken en dan weer te zien dat het niet kan dus vandaar even dat ik dit tevoor vraag....voordat ik hier wie ne mafkees heen en weer zit te switchen hehe
We gaan in deze topics verder een nieuwe topic is niet nodig. Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3 <-- hier gaan we verder of hier: Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?