Ik weet niet precies wat ik nodig heb voor xbox live ik neem aan een xbox live kit en een router ofzo? kan iemand mij dit vertellen?
Je kan het beste idd op www.xbox.nl kijken. Daar staat precies wat het kost, wat de voorwaarden zijn en wat je nodig hebt.
kies voor een router-verbinding maar welke router is dan het beste van die erbij staan op xbox.com ? Ik heb trouwens Chello en binnenkort glasvezel
Ben je uit op post ofzo? /Edit [Sparks] je kan het beste op het Xbox Live Forum rondkijken, daar staat alles wat je nodig hebt
dit is mijn verbinding is dit genoeg voor live? Download tot 768 kbit/s Upload tot 128 kbit/s Ik heb @home basis heeft iemand ervaring hiermee op live?
ik heb een dringend vraagje ik heb nu 2 maanden gratis xbox live, en ben nu van plan om na een week een starterskitje te kopen (voor de headset). Kan ik mijn starterskitje een paar weken later activeren nadat ik hem heb gekocht?
ja, je kunt nu wel gewoon je code invoeren, daarmee verleng je je 2 month trial. die 12 maanden gaan dan pas in als je 2 maanden trial is afgelopen. dus ik zou de code nu al invullen, en de headset kun je nu al gebruiken natuurlijk! veel plezier op live!
je ouders kunnen toch wel een CC aanvragen? volgens miij heb je ook gratis CC's. en anders spreek je toch af dat jij die paar euro kosten van de CC betaald? als je heel graag live wil, en je betaalt toch al €60 per jaar, dan maakt die paar euro ook niet uit, toch?