Wat heb jij (gehad) aan XBW?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door timmio, 16 jun 2003.

1. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Idee voor de thread is gekomen uit het feit dat ik vandaag 1 jaar geregd ben op xbw, lol. Maar om daarvoor nou een thread te openen nou nee. Maar wat wel leuk is om te weten, wat hebben jullie nou geleerd, meegekregen, overgehouden aan het bezoeken van Xboxworld sinds je er lid van bent??? (heb je iets aan de informatie gehad op de site, deed je er iets mee of vind je het forum tof?)

Ik zal de spits maar ff afbijten.
    In het begin natuurlijk spannend zo'n xbox site, zelf had ik net pas een xbox en vond xbw wel handig met die spellen info end. Kan ik goed zien welke spellen waar vandaan komen, of ze een officiele site hebben en of d'r misschien al een (p)review van is. Uiteraard kwam daarna het forum waar hier en daar lekker slap geouwehoerd werd en dat langzamerhand ook veranderde. Vooral handig van het forum vond ik absoluut Xbazar, iedereen ruilt en verkoopt hier op los, zo houden we lekker de spellen in de roulatie en krijgen mensen spellen in handen die ze normaal nooit zouden kopen maar nu toch eens spelen. En je kunt zelf nog is wat leuks kopen, ruilen of verkopen.

Kortom ik zit hier nog wel ff, al heb ik natuurlijk net als elke member wel is iets gezegd wat (blijkbaar:)) niet kon, maar zo houden we de mods ook wakker en blijft het sfeertje erin, een wereld vol brave mensen is ook niks..

nou jullie meningen, ervaringen etc??

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb me in eerste instantie bij xbw geregistreerd om de prijsvragen :D Maar al gauw kon ik de verleiding niet weerstaan om het forum onveilig te gaan maken 8) Toffe sfeer die er heerste, back in the good ole days :p Het aantal members is sinds mijn komst verdubbeld, en dat is te merken. Ik kijk nu misschien ook anders tegen het forum en haar members aan, maar de sfeer is wel veranderd. Toch blijft het een forum waar nog steeds een goeie sfeer heerst, vooral onder de Ole School members, waar ik mijzelf toch al wel een heel klein beetje toe reken :eek:

En wat het nieuws op de mainpage betreft, ik dank de crew elke dag opnieuw op m'n blote knieƫn voor de altijd verse content _O_

Als forum admin moet je vaak als woordvoerder optreden, en dan merk ik vaak dat m'n studie communicatiewetenschappen handig van pas komt :)

3. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Jep prijsvragen is absoluut ook een aanrader, al heb ik hier nog nooit iets gewonnen (pas wel iets gewonnen op gamemag, hehe, zowaar win ik nog is wat)

maarre over "da olscool", hoor ik nou zeker ook bij, klinkt meteen weer zo oud, ik heb alleen nog geen kwart van het aantal posts van jou darkwing:) alleen wel langer lid,hehe....

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    hehe ja, WouteR is mijn grote voorbeeld, met 13.481 posts, oftewel 16.36 posts per dag :eek:
    Daarmee vergeleken vallen mijn 2037 posts (9.30 posts per dag), best nog wel mee, toch? :+

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    It never done nothing for me! :mad: :+

Wheheh, WouteR heeft een postratio van 9.232 driftige posts per dag! :+

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb me zelf aangemeld omdat ik het zat was om steeds maar te kijken naar die gba/ps2 etc sites (www.gbadome.nl enz.. :) -> nu IG)
    Ik heb met geregistreerd op 7 maart 2002 ook wel omdat ik meer informatie over de xbox wilde hebben (tja ik had alleen de PU)
    en zit hier dus al een jaartje + 2 maanden :)

7. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Via xboxwrld heb ik geleerd dat men in Australie en Engeland gewoon pal spellen verkopen.
    Ook heb ik hierdoor kennis gemaakt met de prijzen die in de genoemde landen aanzienlijk lager liggen dan in Nederland vaak.
    Hierdoor ben ik gaan kopen via internet.

Eigenlijk is xboxwrld verrot slecht voor mijn portemonnee geweest tot nu toe:) .

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    *Nieuw idee: "XBW heeft coole ideeen zodat jij geld uit geven gaat aan troep - Stort het geld op onze rekening!" :D

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik post ook 'maar' 9.232x in het Crew hok :cool:

10. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben nu 10 maanden lid. En ik kan me hier wel vermaken. Ik dank ook de crew voor het nieuws op de main page die elke dag weer keurig verzorgt word. Ik ben gewoon lid geworden omdat ik een Xbox gekocht had en wat info over de games etc wou hebben dus typ ik wat in bij google. En zo ben ik hier gestrand en naar een tijdje bezoeken heb ik me maar aangemeld. Vaak lees ik als ik een spel wil eerst de review ff op Xboxworld voordat ik het koop. Het forum ben ik een maand of wat later achtergekomen. En bevalt me goed.

11. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon cool hiero een beetje vraagen stellen als je iets niet weet reageren op de nieuwste nieuwtjes en toch af en toe een gokje wagen dat ik wat win bij een prijsvraag!!!

12. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben nu anderhalf jaar lid en ik ben er trots op :) Ik heb veel gehad aan XBW info, het forum is ook erg gezellig. Alleen mijn postratio is niet zo hoog :)

13. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een ferm fifa t-shirt gewonnen :p
    En verder wat nieuws en een startpagina he :eek:

EDIT: w00t! Over 3 dagen vier ik mijn 1-jarig bestaan op xbw!

14. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik moet zeggen dat ik het forum "vroegah" toch ietwat relaxter vond. Mods moeten nu toch wat vaker optreden helaas. Maar dat gezegt blijft de algehele sfeer op het forum toch best gezellig (zeker als je het vergelijkt met andere fora). Er zijn soms leuke discussies dan xbox related danwel niet.
    Nieuws pagina en zeker de reviews zijn ook erg handig. De reviews zijn over het algemeen goed geschreven en hebben ook vaak meegeholpen aan het besluit om wel of niet een spel te kopen. XBW is ook lekker up to date met zijn nieuws. Het gebeurt zelden vind ik dat ik iets op een buitenlandse site lees (xbox related :) ) wat nog niet op XBW staat.
    Voor de rest heb ik veel aan XBW gehad wat betreft tips van mede-members. Waar spellen te kopen etc etc ..

15. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ XBW helpt mij door de dondere dagen van m'n stage heen _O_

Verder heb ik wel veel aan Xbazar en de koopjes draden gehad qua spellen/hardware kopen

16. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Helaas kan ik nie oordelen over het jullie zo opgehemelde "vroegah" maar ik beleef er veel plezier hier en het helpt mij door mijn moeilijke stageperiode heen. Die is gelukkig bijna afgelopen dus dan zal je mij hier ook niet meer hele dagen aantreffen..... maar ik zal zeker zorgen dat ik up to date blijf en dat lukt met deze site prima.. Wat ik echt altijd het coolste vind zijn de reacties van Kobold op de andere mods e.d. en mods die elkaar onderling tegen spreken enzo... geen mooier vermaak dan leedvermaak zeg ik maar.. nee hoor dat is flauw. Ik vind het nog steeds een prima site die keurig geleid wordt door alle mensen die er een hoop tijd in steken!!

17. nielzo

nielzo Guest

ik heb me iets van 10 maanden geleden aangemeld en sinds toen heb ik over veel spellen geleerd via zowel het nieuws als het forum.
    en natuurlijk komt het door jullie (xbw) dat ik weer eens straat arm ben :mad:

en natuurlijk in het weekend lekker chillen op het forum...

18. Horny Devil

Horny Devil Jackass Extrodinare

Leuk Bevonden:
    0
    ben nu zo'n 5 maanden lid (wist ik maar eerder van het bestaan van deze site :)) en 1 van mijn grootste hobbies op dit moment is xbazar geworden ik handel dagelijks en heb nu al over de 90 a 100 succesvolle dealtjes gehad.

Ik heb ook echt veel gehad aan al die previews endergelijk (ik kan net zo goed mijn abo op de PU ongedaan maken, DIT IS VEEL BETER!)

19. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad als ik Mags binnenkrijg weet ik het allemaal allang omdat het hier al lang en breed besproken is met foto's erbij en alles.
    Maar de Magazine is overal mee naar toe te nemen om te lezen en de pc word toch wel zwaar na een tijdje, om maar niet te spreken over de verlengsnoeren.

20. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    sinds mijn komst zijn de members ver 17,622340425531914893617021276596 dubbelt :cool:

de sfeer vond ik vroeger wel ietsjes beter, hoewel er nu het x-bazar is bijgekomen waar ik ongeveer 1/8 deel van mijn spellen heb gekocht en geruild :D

Deel Deze Pagina