Ik heb een zolder kamer met een dakraam, een bureaustoel, een poster met mooie foto's van speciale gebouwen, 6 lege flessen Malibu, 1 fles Zappa die De Maki en ik af en toe een paar cm verlagen, 2 houten rekken voor mijn cdees, een klerenkast waar een schoorsteenpijp doorheen loopt, een paar kleren hangers, een oude collectie magickaarten, een hangmat die ik nog steeds (na 3 jaar) niet heb opgehangen, meer dan 100 mensen in mijn msn lijst, op de achtergrond van mijn werkpc op stage een afbeelding van een MuraKumo mech, een zakmes, 3 potloden, een geodriekhoek, een paar collega's, een volle hotmail in-box, jeuk aan mijn grote teen, een prullenbak icoontje rechtsonder op mijn desktop, 2 lieve ouders, aan twee kanten buren, mijn rijbewijs, 2 chinchilla's gehad, sinterklaas pakpapier op de vensterbank, een uitzicht over een dak, een probleem als ik mijn stage verslag niet op tijd ingeleverd heb, een 8 poorts switch, een paar meter UTP kabel, een fiets, een OV jaarkaart, blauwe vloerbedekking op mijn kamer, een kopje koffie voor me staan, een topic gevonden waar ik alle dingen mag op noemen die ik heb en ga zo maar door. Wil je echt weten wat ik allemaal heb ?
P.S. ik heb ook nog een Xbox voor degene die het interesseerd.
Laatst bewerkt: 30 jan 2003