wat hebben jullie allemaal?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ikah, 30 jan 2003.

1. ikah

ikah Guest

Wat hebben jullie allemaal hebben jullie alleen de xbox of nog meer vertel het me!

Ik heb een xbox met jetset radio sega GT en Halo

Ik heb ook een gamecube maar xbox fans vinden dat vast niet interesant.
    Verder heb ik alle nintendoconsoles
    zeg ook even welke xbox spellen je hebt of je top 5.

2. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox
    DVD Remote
    Controller
    Controller

Jet Set Radio Future
    Project Gotham Racing
    Splintercell
    Sega GT 2002
    Halo

3. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Voor Nintendo heb ik geen respect wel voor Sony ik denk dat ik na de Xbox toch maar weer de PS 3 ga kopen

Kheb trouwens 3 PlayStations

4. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm..

Xbox- Gameboy- Gameboy Colour- Nin64 - Snen -

5. ikah

ikah Guest

waarom wel voor sony en niet voor nintendo?

6. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik toen nog een klein jongentje was :D:D

En toen had ik er nog neit zo veel verstand van he :D

papa mag ik dit spelletje kopen :D:D

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Xbox : Halo, DVD-Kit, 2 x Controller
    GameCube : Super Mario Sunshine, Starfox : Adventures, 59 blocks mem card, 1 x Controller
    Playstation2 : Ratchet & Clank, 8 MB mem card, 1 x Controller

8. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik geen coole ervaringen mee de nes heb ik ook nog en die zoog (ook toen). de N64 had maar 5 coole spellen de GB heb ik nog was wel leuk en men GBA heb ik net verkocht omdat die EN geen goede spellen EN geen goede graphix had

verder heb ik echt 5 jaar ontzettend veel plezier met de PS gehad (meer dan tot nu toe met de Xbox) en had ie echte topspellen

En tot slot: GC heeft als enige coole spel Resident Evil en heeft overigens wel erg coole graphix ( de GC, RE viel wel mee)

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Xbox, 2 controllers, dvd kit, Blinx, Deathrow, PGR, DOA3

[Edittor Mode]n sinds vrijdag 31 januari Splinter Cell[/Edittor Mode]

Laatst bewerkt: 5 feb 2003
  10. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een zolder kamer met een dakraam, een bureaustoel, een poster met mooie foto's van speciale gebouwen, 6 lege flessen Malibu, 1 fles Zappa die De Maki en ik af en toe een paar cm verlagen, 2 houten rekken voor mijn cdees, een klerenkast waar een schoorsteenpijp doorheen loopt, een paar kleren hangers, een oude collectie magickaarten, een hangmat die ik nog steeds (na 3 jaar) niet heb opgehangen, meer dan 100 mensen in mijn msn lijst, op de achtergrond van mijn werkpc op stage een afbeelding van een MuraKumo mech, een zakmes, 3 potloden, een geodriekhoek, een paar collega's, een volle hotmail in-box, jeuk aan mijn grote teen, een prullenbak icoontje rechtsonder op mijn desktop, 2 lieve ouders, aan twee kanten buren, mijn rijbewijs, 2 chinchilla's gehad, sinterklaas pakpapier op de vensterbank, een uitzicht over een dak, een probleem als ik mijn stage verslag niet op tijd ingeleverd heb, een 8 poorts switch, een paar meter UTP kabel, een fiets, een OV jaarkaart, blauwe vloerbedekking op mijn kamer, een kopje koffie voor me staan, een topic gevonden waar ik alle dingen mag op noemen die ik heb en ga zo maar door. Wil je echt weten wat ik allemaal heb ?

P.S. ik heb ook nog een Xbox voor degene die het interesseerd.

Laatst bewerkt: 30 jan 2003
  11. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
    lui weinig games hebbe ??
    Zijn jullie niet verslaafd aan game?

Xbox - 2 Controllers - DVD Kit - Thps4 - Splintercell - Halo - Sega Gt 2002 - Jet Set Future radio - J.B Nightfire - Mech Assault - Fifa 2003 - Max Payne - Collin Mcrea 3 Needforspeed: Hot persuite 2 - Protject Gotham Racing - Dead Or Alive 3 - Amped - Wreckless - Unreal Championship - Spiderman - Morrowind - Moh f

12. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind is zo'n beetje het enige spel waar ik verslaafd aan ben

ook al snap ik er niet zo heel veel van :D maar je moet toch wat?

13. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

xbox..halo..project gotham..ghost recon..rally sport..collin macrea..dead or allive..hunter the reckoning..deadly skies..moto gp..amped..iss soccer..tour de france..turok..ufc tapeout..enclave..espn winter games..crash bandicoot..burnout..3 controllers..12 meter linksnoer...en nog wat audio rommel.

14. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox, 1 controller, 1 controller S, DVD-kit

Games:
    Blinx, Splintercel, Unreal Championship, Halo, Jet Set Radio Future en Sega GT

15. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

"en nog wat audio rommel."

Haha lol

16. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Al mijn spellen staan in m'n sig. Nog niet erg veel, maar ik doe mijn best. :)

Heb onlangs voor m'n Xbox de logitech Z-680 gekocht. Staat er nog niet tussen. :D Nee, ik bedoel niet de Z-640. :9

Ps; David Beckam Soccer en Buffy the Vampire Slayer heb ik niet gekocht, maar hebben mijn vader en zus voor Kerst gekregen. Ik weet ook dat het niet de beste games zijn ja. :+ :D

Laatst bewerkt: 30 jan 2003
  17. rdfoxy

rdfoxy redfoox

Leuk Bevonden:
    0
    een xbox, 3 controllers, dvd remote pack, morrowind, amped, 007 agent under fire, halo, project gotham racing, rally sport challence, doa3, splinter cell
    zo heb ik het wel een beetje denk ik
    :+

18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Xbox, 3 controllers, DVD kit, halo, Serious Sam, PGR, DOA 3, Splinter Cell, Morrowind, MofH, Sega GT & JSFR, Timesplitters, Unreal, Burnout, Deathrow. Pioneer Digital versterker, Advanced scart, Optisch kabeltje, Link kabeltje, 6 speakers en een subwoofer, TV 86 cm (wel handig in combo met xbox), Video, CD speler, +/- 350 cd's, Boekenkast en ook boeken, bank, tafel, tekentafel, fitnessapparaat, aanrecht, drie katten en een paard, en een hele ouwe 486 textverwerker :)

19. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe betaal je in vredesnaam die Z-680 kben al blij met men Z-640 hoor (prima geluidje)

20. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
    moet je een baan nemen :d

Deel Deze Pagina