Als je nu een rally game gaat halen zou ik voor CMR3 gaan. Alhoewel RSC wel lekker goedkoop is natuurlijk (€39,-). RSC is ook echt heel goed hoor. Tis alleen een beetje (te) arcadig.
1 heel erg sterk punt van RSC zijn absoluut de graphics!! Echt als je je Xbox wilt showen aan je vrienden moet je absoluut RSC kopen!! Tja en voor de rest, houd je wat meer van arcade ga dan voor RSC, is realisme meer je ding ga dan voor CMR! Maar damn wat zijn die graphics van RSC mooi! naar mijn mening het spel wat tot nu toe nog de beste graphics op de Xbox heeft laten zien!! (dadelijk splinter cell!! )
de grapichs van rsc verschillen nogal (cmr 3 trouwens ook) ijsraces: zien er mooi uit,vooral met de zon van rally: safari en mediterane zijn heel mooi pacific is bagger rallycross: geen echt mooie banen hillclimb: die op het ijs zijn mooi die andere wat minder.
Ze vullen elkaar netjes aan. CM3 met zijn gameplay en RSC met de graphics. Ik heb het gevoel dat ze echter bij CM3 een beetje lui met de afwerking zijn geweest : Netrab zijn thread