[XOne] WAt is beter voor xbox live?

Discussie in 'Games' gestart door Flood, 2 aug 2002.

1. Flood

Flood Guest

Ik heb nu nog een normale telefoon lijn en het lijkt me niet echt handig om daarmee op xbox live te gaan spelen.
    Daarom wil ik kabel of adsl nemen maar nu weet ik niet wat ik beter kan nemen: Kabel of adsnl.
    En als ik dan kabel zou nemen zou ik het dan ook met de normale kabel kunnen doen of moet ik dan zo premium ofzoiets nemen?

2. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    kabel (voormij dan) is beter voor mij omdat het hier veel goedkoper is . En de ADSL heb ik geen zin met dat inbellen enzo.

en hier is Kabel over het algemeen betrouwbaarder dan Adsl.

3. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Met ADSL hoef je helemaal niet in te bellen hoor.. Ja, alleen met MXstream, maar er zijn nog andere (betere) ADSL leveranciers dan alleen de KNP.. Vooral BBned en BabyXL zijn goed..

Ik zelf heb nu Demon DSL via BabyXL, en dat bevalt me echt 10x beter dan het kabelinternet wat ik eerst had via Chello.. Chello viel constant uit, en gaf ook veel packetloss.. Nu met ADSL heb ik nergens meer last van, echt perfect voor online gamen (en gewoon meteen online zonder in te bellen net zoals kabel)..

4. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er zelf geen verstand van, maar het schijnt dat ADSL over het algemeen als iets beter beschouwd wordt. Een normale telefoonverbinding kun je shaken....

Deel Deze Pagina