Wat is beter?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fearless[NL], 22 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Hey

ff een vraagje...
    wat is beter om mee te spele voor Xboxlive?

Een Router of gewoon een netwerk kaart in je pc...
    En hoe overtuig ik me ouders voor Xbox Live...
    we hebben geen CC dus moet ik die lenen maar hoe overtuig ik ze dat het veilig is en dat er niks kan gebeuren met de eigenaar van die kaart..

2. mars15

mars15 Guest

[QUOTE='Fearless[NL]
    we hebben geen CC dus moet ik die lenen maar hoe overtuig ik ze dat het veilig is en dat er niks kan gebeuren met de eigenaar van die kaart..[/QUOTE]

Hebben wij ook (nog) niet. Maar als ik slaag dan krijg ik xbox live als het goed is en dan vragen we hopelijk wel een cc aan vraag dit ook aan je ouderS ?

3. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Haha het duurt nog lang voordat ik slaag!
    Ik ben pas 14!
    weet iemand mss een goeie slijmvraag ofzo en om ze om te praten?
    Als ze bijv zeggen goed is goed he tis altijd wel wat :'-(

4. jurjen1

jurjen1 Exit Light

Leuk Bevonden:
    2
    misschien moet je een deal sluiten dat je bijv. een bebaald gemiddelde op je eind rapport staat en als je dat haalt dat je dan live krijgt te minste zo heb ik het gedaan

5. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Ja of ik zeg dit : Zo ken ik leren om met geld om te gaan..moet altijd €60,- achter de hand hebben om terug te betalen ( diegene van wie ik die creditcard van heb geleend) Zouden jullie als ouders daar intrappen?

6. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Eigenlijk heel simpel! Microsoft is een bedrijf wat zeer veilig is wat dat betreft.

En je creditcard aankopen zijn beveiligd en verzekerd dus als er iets afgeschreven is als resultaat van bijv. veiligheidslek ofzoiets dan is dat verzekerd! En wat betreft Live, je betaald maar 1 bedrag voor 1 jaar en eventueel een bedrag voor premium content. MAar dat kan je ook uitzetten in hoofdmenu van de Xbox waardoor je die dingen dan eventueel niet zou kunnen downloaden...

7. Odyss NL

Odyss NL New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon zeggen dat al je Live hebt, je minder games hoeft te kopen, omdat de replay waarde van je games hoger is door Xbox Live ;).

8. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon heel lief vragen. Wij hebben speciaal adsl voor xbox live aangeschaft. Snap zelf eigenlijk niet meer hoe ik dat geflikt heb |:-

9. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wij hebben ADSL ook
    Maar moet je persee via een router spele?
    Ken je ook spelen als er een netwerk kaart in je pc zit?( en als dat waar is welke netwerk kaart is dan het beste?)
    of moet je persee via een router spelen?

Maar nou mag ik Live maar me Ma zegt dat ik maar iemand moet zoeken voor een CC die ik mag gebruiken voor Live..

Ik zoek iemand die ik kan vertrouwen met een CC die krijgt het bedrag terug gestort zodra microsoft het van die cc heeft afgehaald !

10. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    ik speel via een router. Dan hoeft de pc niet aan te staan en dan gaat het wel sneller.
    Ik heb nooit lag met mn router verbinding dus het is het aanschaffen waard. Over een verbinding via de pc weet ik echter niet zoveel.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    deze vraag hoort eigenlijk thuis in Live en networking en je vraag is hier ook beantwoord

NB ik zou niemand mijn credit card nummer geven ... dus misschien aan een oom vragen

Laatst bewerkt: 24 mei 2004
  12. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Als we Fardo toch niet hadden. Thanks Fardo :)

volg zijn aanwijzingen... slotje op deze draad!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina