Dat vraag ik me af; ik wil er 1 kopen voor een maat van me. thx voor de infow; ik kan niet erg veel vinden op internetshops..
IK zag vandaag bij de Bart Smit: Xbox+ controller + dvd-kit Halo Jsrf Sega Gt 2002 voor E 299,- Trouwens koele vriend ben je als je een xbox voor een maat gaat kopen
Er komt binnenkort ook een Project Gotham/Splintercell pack, waarschijnlijk voor E 259.95. Dus.......
de halo-bruteforce-unreal championship-100cm 100hz flatscreen tv-5.1 logitech sound-4 controller-omgebouwd met ececuter 2-live pack. dit allemaal voor €1900.
te koop bij............................ Niemand. /Mod En waar gaat dit over? Als je niks te melden hebt, dan meld je simpelweg gewoon helemaal niks! Gewijzigt door Dioga
sorry, gewoon een geintje, man. als je een goeie console aanbieding wilt ga dan naar www.fortek.nl (niet illegaal, deze site bouwt om, maarje kan ook originele xboxen halen)
Ik wil ook zo'n vriend die een xbox voor me koopt Maar ik von de aanbieding van Halo+SC + Xbox voor 280 euro een mooie aanbieding, 2 goede spellen!
*Offtopic Hij wou denkik zijn eigen set verkopen, niet dat het hier mag, maar kdenk ik zeg het ff. *Offtopic Je kan ook een limited edition kopen. Kweet niet of het overal zo is, maar een vriend van mij heeft hem gekocht en kreeg om de 1 of andere reden 20% korting bij een spel. (er was niks mis met de xbox). Dus binnenkort gaatie een spel kopen.