Wat is de langst houdbare game.......

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Panzer, 14 jun 2003.

1. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Na de moeilijktste en de makkelijkste, zou ik wel eens willen weten wat voor jullie de langst houdbare game is, en daarmee bedoel ik de game die je al een poosje hebt en die je nog regelmatig in je console duwt en waar je dan telkens weer plezier aan beleefd, bij zijn dat meestal sport games zoals NHL 2002, Moto GP, Fifa 2003, maar ook splintercell en Matt Hoffman Pro BMX 2 [zwaar onderschat spel koop hem als je hem tegenkomt], een spel als Morrowind heeft een enorme lange levensduur maar boeide mij op een gegeven moment niet zoveel meer, misschien toch weer eens aan beginnen.

Maar goed graag met motivatie en eventueel anekdotes, anders verzanden we in een opsomtopic!!!!

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Euh, halo natuurlijk, nog altijd mijn meest gespeelde spel :) Maar verder doe ik nog wel eens Ralli sport challenge, mn enige race spel, en wat voor een :) Zeer master. Verder doe ik al mn andere spellen maar heel af en toe, ik vind kung fu chaos altijd wel vet, maar de mensen met wie ik speel niet, dus daz wel verrot :mad:

3. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind HALO heel erg lang houdbaar, ik heb het nu bijna een jaar en speel het nog steeds regelmatig. Daarnaast is de multiplayer ook fantastisch.
    Verder Moto GP, zoals je al zei, omdat je je bike helemaal moet tunen en er is veel te unlocken.
    Splinter Cell speel ik nooit meer en daar ben ik het dus niet met jou eens. Nadat ik het uitgespeeld had vond ik er niet zo veel meer aan.

4. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Halo blijft mij toch het meest boeien. K speel het gewoon nog vaak. Vooral multiplayer doe ik vaak. Co-op blijft gewoon leuk, net zoals Split Screen en soms zelfs System Link. Ook is het leuk om soms gewoon een btje te gan kutten met warthogs enzo. Je wordt er ook steeds beter in. Het is leuk om een deathmatch te doen met snipers.
    Dus voor mij is Halo gewoon een topper die ik bijna elke dag in mijn Xbox stop. _O_

5. Littleynot

Littleynot Not so little anymor

Leuk Bevonden:
    0
    dead or alive extreme beachvolleyball ,ik weet het is een rare game maar ik bljf gewoon aan het volleyen ,ik wil gewoon alle badpakken en accesoires en alle badpakken !!!!!!!

6. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel vreemd dat jullie halo nog steeds spelen nadat ik hem uit had heb ik hem nooit meer gespeeld:eek:, zal wel aan mij liggen.............

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    @ Panzer, dat ligt niet aan jou. Ik speel Halo ook bijna nooit meer.
    Ik speel Unreal Championship nog steeds regelmatig. Je kan me altijd wakker maken voor een potje Double Domination in Sun Temple. Sniper pakken, naar een domination point gaan en dan maar wachten tot er weer door de boxen "Headshot!" knalt.8)

8. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel Halo ook nog het meest. Ik ben het nu op Legendary aan het uitspelen en daar ben ik nog wel even mee bezig. Verder speel ik PGR ook nog heel vaak. Het is zo moeilijk om alles op goud te krijgen.

9. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    als je echt een goeie shooter wil hebben behalve halo koop je een n64 plus perfect dark ben er meer dan honderd uur mee an het spelen geweest

10. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    MotoGp of Unreal of zo. Als ik een spel Op Xboxlive kan spelen speel ik het veel vaker. En dan haal ik het spel ook nog een uit de kast als ik het uitgespeeld heb, de niet xboxlive spellen worden daar alleen maar stoffig.

11. MrX_Cuci

MrX_Cuci Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo zeker niet.....1 keer uit en dan speel je hem nooit meer. Voor mij is het nu echt Burn Out 2. Ik heb de championship mode wel uit, maar nog niet alles geunlocked, bovendien heb ik er nu een custom championship mode erbij met weer nieuwe auto's en tracks die ik ook graag wil unlocken. Nee, hier ben ik nog wel even zoet mee, bovendien moet ik de crash mode ook nog helemaal uitspelen. Ik heb het spel toch wel al weer een tijdje.

Het spel is gewoon vet verslavend, zelfs als je nog wat vrienden hebt met wie je het spel kunt spelen.

Mzzl,
    MrX_Cuci

P.S. Dit spel overtreft PGR op alle fronten!!!!

Laatst bewerkt: 14 jun 2003
  12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Starcraft Broodwar, wordt al járen nog steeds dagelijks gespeelt door duizenden gamers, en wordt ook al járen als hoofd game in de wcg opgenomen!

13. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    starcraft broodwar?? nooit van gehoord eigenlijk, wat doen ze dan vechten om brood?

Maar voor mij zijn het zeker Morrowind & Halo

morrowind, omdat als je er even in zit, je het ook een hele tijd blijft! Je (ik tenminste) gaat gewoon door totdat je een über-char hebt. en als je daar mee klaar bent begin je weer overnieuw met een ander ras

Halo, het is gewoon zo vet, alleen om het commentar van de grunts. de controls zijn gewoon masterlijk,en het spel heeft de beste A.I. dat ik ooit in FPS heb gezien. en op legendary ben ik er nog steds heel lang mee bezig.

14. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Tony Hawk 4, echt een top spel die ik zeker nog vaak in me xbox duw. Je kan gewoon lekker rond skaten door de levels, eigen levels maken...echt toppiej..:D

15. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
  16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    GTA Vice City: ik speel die game nou al vanaf november elke dag met plezier.

17. Pim Pandoer

Pim Pandoer Classic Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel Morrowind ook vaak steeds weer. op de PC dan welteverstaan, maar dat is denk ik bijna hetzelfde als Xbox.

Mijn Fav. spel op de Xbox is: SSX tricky. Racing Evoluzione pak ik ook wel regelmatig terug.

Halo was na 1x uitspelen niet zo leuk meer vond ik.

18. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    Halo vind ik absoluut niet het langst houdbare spel. Na een tijdje gespeeld te hebben ging het me echt vervelen.

Het langst houdbare spel dat ik bezit vind ik dan toch wel project gotham. Ik heb m al sinds het begin en zelfs nu pak ik het erbij voor een goed potje mutliplayer

19. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de Xbox vind ik moto GP en CMR3 erg lang houdbaar. Gewoon een rondje of een stage nog net wat sneller proberen af te leggen.
    Op de playstation blijf ik GT3 en GTA VC spelen.
    Op de PC blijf ik RTCW multiplayer spelen.
    Virtua tennis 2K2 blijft erg tof op de Dreamcast.

Laatst bewerkt: 15 jun 2003
  20. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    halo, vooral om de multiplayer
    UC, live zorgt dat er elke x weer anders wordt.
    gta, een spel dat steeds anders gespeeld kan worden
    diablo, ik vindt de on-line gedeelte vet
    W3 , " " " " " "

Deel Deze Pagina