Wat is de moeilijkste singleplayer game?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jynx, 7 dec 2009.

  1. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden 1. Kwam niet verder dan de derde eindbaas toendertijd (bovenop dat luchtschip).

    Closecombat = je word opgepakt en geëlectrocuteerd
    Van afstand met pijl&boog schieten = geraakt worden door elektrische laserstraal

    8)
     
  2. x15killer

    x15killer XoTiC c3l

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Wereldrecord staat op ongeveer 7 minuten geloof ik..._O_ Misschien maar ff youtube checken :thumbs:
     
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    5:54 is het wereldrecord, maar hier is een filmpje van iemand die het in ongeveer 7 minuten fixed:
     
  4. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan na te gaan dat de SNES versie ongeveer 10 keer zo makkelijk was als de NES versie8)!
     
  5. Cyfax

    Cyfax Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Al zijn oudere games inderdaad lastiger, ik kan me herinneren dat Supaplex ook voor veel irritatie heeft gezorgd. In 1 level 50-100 dingen op moeten pakken en dan bij de laatste 5 weer dood gaan en helemaal overnieuw moeten beginnen 8)

    Voor de Xbox/360 ga ik ook voor Ninja Gaiden (1 en 2) ik moet volgens mij van allebei de eindbaas nog eens verslaan..al heb ik het inmiddels al zo lang niet meer gespeeld dat het 'm vrees ik niet meer gaat worden :9
     
  6. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier eigenlijk de endurance race op platinum gehaald in Trials HD. Dat lijkt ook haast onmogelijk :p.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.781
    Leuk Bevonden:
    2.028
    De eindbaas van Ninja Gaiden Black versloeg ik meteen de 1ste keer dat ik het probeerde (op Nomal). En ja, daar was ik gigantisch verbaasd over :D
    Het was wel 'close' trouwens.
     
  8. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    Ninja gaiden 2 op hard en mortal kombat vs DCU op arcade max O_O
     
  9. Cyfax

    Cyfax Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat ik niet weet of er nog een verschil is tussen de gewone 1 en black (meen een keer verschillende edities gezien te hebben). Maar ik heb ook een paar keer op het rondje gezeten, maar het is me volges mij nog niet gelukt.;en na een tijd ewas ik het toch redelijk zat :9
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Probeer in Assassains Creed 1 maar 's alle vlaggen te vinden!

    Onmogelijk. Heb ff internet moeten raadplegen, want ik kon er een stuk of 4 echt niet vinden.
    Ging heel veel tijd inzitten!


    En probeer Zuma maar s uit te spelen! De pc versie met de muis gaat nog wel, maar op de xbox met een controller? Wauw.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2009
  11. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Vlaggetjes halen in AC1 kan ik niet moeilijk noemen. Gewoon geen vlaggetjes pakken als je de game aan het spelen bent. En dan pas op het einde de guide pakken. Helaas heb ik de concentratie er niet voor om 500 (?) vlaggen te vinden
     
  12. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Al die collectibles halen zonder guide... dat is best pittig. Nouja, het duurt in ieder geval erg lang.
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat kun je niet moeilijk noemen AC. Het is gewoon heel erg tijdrovend. Met moeilijk wordt meestal bedoeld de gameplay zelf en het halen van missies, verslaan van vijanden etc. Collectibles zijn altijd tijdrovend maar vaak niet moeilijk.
     
  14. Sting

    Sting Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    NES games zijn over het algemeen vaak lastig maar een hoop zijn niet skill-wise moeilijk maar maken ze meer gebruik van gemene en oneerlijke vallen/situaties waar je bv doodgaat of geraakt wordt als je niet het hele level van buitenkent. Er zijn ook tal van situaties in zon games waar je gewoon altijd geraakt wordt en het onmogelijk kunt ontwijken.

    Ik zelf vond Castlevania op de NES altijd erg moeilijk maar het was wel een supergame.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Precies! Gerlijk ook de reden dat ik nooit een fan ben geweest van de NES/SNES en haar games. Dat soort 'trucs' heeft imho niks te maken met sterke gameplay, maar gewoon cheap ass gamedesign. Hetzelfde als je niet kun saven in games. Dan zijn het vaak games met dit soort goedkope tijdverlengende dingen erin. Ik ging dan liever voor de pc gameplay, met name RPG's!
     
  16. Madjuh

    Madjuh Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Het eerste deel van Ninja gaiden was eerst niet om door te komen.
    tip, voor 10 euri op xb markt.

    Wel één van de beste games die ik ooit gespeeld heb.
     
  17. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Paperboy op de snes, vanaf het offroad level :eek: wel geniaal eerste level kon je na een tijdje met je ogen dicht spelen hehe.
     
  18. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Gaunlet (snes) zonder twijvel.
     
  19. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste zelda was ook moeilijk. Je zag gewoon niet welke muur kapot kon.
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Mocht je nog eens een leuk moeilijk spel op je pc willen spelen, download I Wanna Be The Guy. Zelf heb ik hem uitgespeeld, maar hij staat garant voor een paar spannende uurtjes :).

    Gratis te downloaden op http://kayin.pyoko.org/iwbtg/
     

Deel Deze Pagina