Wat is dit met het sluiten van threads en niet accepteren van een thread onderwerp

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door MoparHotrod, 14 nov 2004.

1. MoparHotrod

MoparHotrod 351 cui Cleveland

Leuk Bevonden:
    0
    Beste xboxworld.nl !!! moderators!!

Supercool dit forum, maar ik stoor me wel een beetje aan het feit dat je soms op een thread wordt gewezen die volgens jullie...niet gepast zou zijn. Ik vind het wel fijn om van menig mede xboxer een mening of toevoeging te horen!!!! Daar is een forum voor neem ik aan.
    Wat is jullie kijk erop en wat is jullie reden van het sluiten van threads, die in mijn ogen niet altijd onzinnig zijn???

Vriendelijke groeten

2. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    ja wat de ene onzinnig vindt, vindt de ander wel weer nuttig. er worden idd. wel wat teveel threads gesloten.....

3. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt natuurlijk de beruchte faq op xbw.nl waar je je in de eerste instantie aan moet houden. En dit forum is supercool omdat het netjes wordt gehouden. zinloze/nutteloze topics zorgen voor een niet fijne forum.

4. MoparHotrod

Leuk Bevonden:
    0
    Ook, daar heb je gelijk in, maar een filmpje plaatsen wat netjes en grappig is...gewoon normaal taalgebruik....dat mag toch geen probleem zijn???
    Maargoed....ik snap jullie punt en zal proberen threads aan te maken die binnen jullie ¨smaak¨vallen :+

5. MoparHotrod

Leuk Bevonden:
    0
    End of thread!

6. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan altijd bestaande threads gebruiken om iets te delen, aangezien die niet zullen worden gesloten vanwege een 'mis'post.

bv voor een grappig filmpje gebruik je de funny stuff thread in the green mile ( i believe )

7. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Soms zijn de moderators te hard, maar zonder dat krijg je hier een zootje!

p.s. gruwelijk filmpje was dat van je;)

8. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    De orde wordt hier goed gehandhaafd :D

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

dat hoort in de green mile thuis ;) .. maar dan moet je eerst 90 dagen lid zijn, zodat je een hart krijgt voor deze site

:eek: als je net geregistreerd bent (sinds 14 november) vind ik deze thread wel een beetje hard van stapel ... of kom je hier al langer en ben je nu pas lid geworden?

Laatst bewerkt: 14 nov 2004
  10. MoparHotrod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier al wel eens vaker gekeken, maar ben sinds vandaag van forum geswitched naar dit forum. Het bevalt me uitstekend, alleen is het hier wel iets serieuzer dan het andere forum waar ik bij zat (ml75), maar dat is ook wel goed...niet teveel bullshit op het forum! :9 :cool:

Groeten!

11. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol, niet gezien dat hij zich vandaag had aangemeld 8)

12. MoparHotrod

Leuk Bevonden:
    0
    moet ergens beginnen he ;)

Deel Deze Pagina