Wat is een Cheat?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jote, 14 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jote

    Jote Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me zeggen wat een cheat is en hoe je eraan geraakt?

    groetjes
     
  2. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Een cheat is een code om dingen te krijgen die je niet verdient, of te wel: Vals spelen.
    google werkt goed, gewoon spel + cheats en je hebt beet.

    maar meen je serieus dat je dat niet weet?
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kan ik me eerlijk gezegd ook niet voorstellen.

    Maar een cheat is het spel anders spelen, een soort valsspelen met extra's die niet 'normaal' in het spel zitten zoals bijvoorbeeld onschadelijkheid.
     
  4. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    simpel, spelen op de simpele manier door vals te spelen (alhuwel bijvoorbeeld een code voor een ander pakje of dingen grappiger maken oook onder cheaten wordt verstaan)
    bijv in star wars the phantom menace met een bepaalde code gebeurd het dat alle jabba's gigantisce koppe krijgen ziet er wel lol uit mar voor de rest kun je er niet veel mee
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok je bent een nieuweling leuk voor je dat je antwoord krijgt voordat een moderator deze thread sluit... de volgende keer kun je beter bij zoeken "cheats" intypen dan krijg je andere forums te zien die over cheats gaan. Kijk begrijp je als iemand een vraag heeft en daar iedere keer een thread van maakt dan krijg je hier op een gegeven moment net zo veel threads als mensen wonen in China.
     
  6. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    een cheat is een speciale code om een speciale functie in een game te onlocken wat er in ziet geprogrameerd (denk maar aan een kluis je hebt een code nodig om hem te openen) zo werkt ook een cheat je opend een nieuwe (niet normaal speelbare) functie snap ie
     
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    waarom lult iedereen hetzelfde? ik heb een antwoord gegeven, dan hoeven jullie het niet NOG eens te vertellen, iets toevoegen ok, maar dit vind ik nep.
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik zie verder ook weinig nut meer in het topic.
    Antwoord gegeven. Einde discussie, voordat nog 10 mensen hetzelfde antwoord geven of off-topic gaan.
    Deze sluit ik dan ook maar. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina