wat voor soort spel is enclave precies? ik hoor er iedereen over praten enzo, en misschien wil ik het zelf ook kopen.
een goed uitziende rpg/action !!! ga gewoon naar wat sites en zoek de previeuw op !!! hier doen ze er nog al lang over !! Ik wil hem namelijk gaan kopen .succes
kheb enclave nu 4dagen en het is gewoon een zalig spel.... wil je de originele site hebben ? ... www.enclave.de gewoon zalig hack'n slash spel, met prachtige omgevinge, leuke karakters ( vooral die druide ) , vette wapens, enz... ik amuseer me hier alvast mee totdat morrorwind uitkomt
Ik zou Enclave een kruising tussen Tombraider en Diablo noemen .Een zeeeeer goed spel en luister niet naar OXM(waar het maar 58/100 verdiende) Op de site van OXM wordt het spel massaal verdedigd door gamers die het spel wel goed vinden.Het grote probleem is de save optie die ontbreekt,maar dat maakt het spel wel een enorme uitdaging.Alles van dit spel straalt klasse uit met enorm mooie levels en personage's.Je kan ieder level opnieuw spelen met een nieuw personage om meer schatten en items te vinden.Je hebt uiteindelijk zo'n 12 personage's om uit te kiezen maar alleen de geduldige gamers gaan ze allemaal kunnen krijgen.De AI laat ook wat te wensen over en de moelijkheidsgraad kan zeer varieren.Ik kan soms 2 levels na elkaar uitspelen om dan enkele uren over een ander doen.Het gaat erom dat je het goede personage weet te vinden voor de job.Je moet soms zeer taktisch te werk gaan met de juiste wapens en als het niet lukt blijven experimenteren.Mijn score voor dit spel is 85/100 maar het blijft een spel voor geduldige of ervaren spelers.
Ik wil hierboven nog even aan toevoegen dat die save optie niet IN het spel kan maar natuurlijk wel NA het einde van een level natuurlijk.
ok ik heb hem door jullie dan maar gekocht! hij is eeeegt veeet, maar k kom niet voorbij level 5 in die town. daar is ergens best wel ver een grande ogre en er komen allemaal bommem van boven af. elke keer ben ik bij hem dood teriwjl hij net op de helft is. hangt dit af van de character die ik gebruik??? welke gebruiken jullie.?
Mijn buur ikzelf heb enclave nog niet speelt meestal met de Knight cool gasje en past op als een granaat ziet vallen begrijpt ge ??