[PC] Wat is er mis met de games??

Discussie in 'Games' gestart door keepvogel, 26 dec 2004.

1. keepvogel

keepvogel XBW Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er mis met de games?? Wat moet er met de next gen .console-games??

De laatste tijd hoor je het overal.
    De games op welke console of pc dan ook geven geen voldoening meer .
    Grafisch zijn we er zo op vooruit gegaan .
    Maar we zijn moegestreden met zwaarden ,bijlen ,machineguns etc.
    nee de feel is weg .
    De verveling slaat toe .
    We worden volwassen gamers .
    maar wat moet er dan anders .??
    Wat wil jij dan in een game doen .
    Wat zou de next gen consoles (PS3 XBOX2 nintendo ) jou moeten bieden .

En reken maar dat dit niet in het eerste jaar is van de release.
    Nee dat duurt jaren voor er iets wezenlijks verandert .

Geven jullie eens aan wat voor een game jij wilt .
    En nog belangrijker wat moet er dan inzitten.

Laatst bewerkt: 26 dec 2004
  2. AIR RAZOR

AIR RAZOR Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    een echte goede shooting game!

3. keepvogel

keepvogel XBW Fan

Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek een game zeg maar op de manier van Max Payne .
    incl de bullettime maar dan beter als in deel 2 .
    Meer sfeer .
    Meer memorabele momenten .
    Dingen uit het echte leven .

Waar ik kippevel van krijg .En het zweet in mn bilnaat loopt .
    met schitterende cutscenes.
    En das niet op zn Amerikaans . (HERO VS ENEMY)

Daar bij moet er iets inzitten buiten het alleen maar schieten om .
    misschien puzzels of autorijden door de stad (Missies)
    wie weet wat ??

4. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iets met diepgang, een goed in elkaar stekend verhaal, met plotwendingen om te kunnen blijven boeien. je moet niet alleenmaar vechten om de held uit te kunnen hangen, je moet ook puzzels oplossen en er moeten flinke breinbreekers inzitten (a la metroid zelda of ene prins uit perzie). moet er leuk uitizen maar niet te kort, zoals tegenwoordig de trend is, er moeten redenen zijn om het spel meerdere malen te spelen die echt de moeite waard zijn (zoals het ninja toernooi in ninjagaiden en de leuke oude games die je ook nog een vrij kunt spelen) de games moeten ook niet te lang zijn zodat ze entonig zijn, naar 50 uur wil ik toch echt wel het einde gezien hebben. al met al zijn er maar weinig spellen die echt klasse hebben als je rekening houd met al deze dingen. en er moet natuurlijk het liefst nog een uitdagende multi-player inzitten, die je lang met vrienden blijft spelen, of online zoals halo 2

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Een goede kruising van games zou geen kwaad kunnen. Of een game waar alle functies ook goed in verwerkt zitten. Het dual-wielding van Halo2 is leuk, maar naar mijn idee nog niet 100% uitgevoerd. Na het boarden van een vehicle kun je weer op zoek naar een 2de wapen, net als wanneer je van wapen wisselt.

Maar ik zou een echt goede gta-style game voor de xbox willen. Met al het goede uit Halo en de vele racegames die de xbox heeft.

Auto's zoals in PGR2 en dan rondrennen met je dualwielding wapens.
    Met zn 4'en in een auto zitten (allemaal op 1xbox of via live) en drive by shootings ed doen :).

Zeg maar een hedendaagse maffia :D. Met ontzettend veel merken auto's, realistische auto feel en realistische fps feel. Wat rpg elementen zouden ook geen kwaad kunnen :). Dat je bijvoorbeeld dual wielding eerst moet leren voordat je er goed mee overweg kunt, want richten met 1 hand en stabiel houden lukt je niet 123 :)

6. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop op meer games met ultieme multiplayer fun dus xbox live nog perfecter maken etc ;). Daarnaast wacht ik smachtend op het vervolg van Zelda OoT en Golden Sun2 zeer coole games!!

7. _TP_

_TP_ blaaaaat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil net zoals vroeger games zonder demo's/reviews enz. dan word je teminste nog verrast. Als ik tegenwoordig een game koop weet ik meestal al bijna helemaal wat me te wachten staat en hoe het allemaal in elkaar zit. Daardoor is zo'n game nogal snel saai. Vroeger kocht je zo'n spel en dan moest je nog alles ontdekken en stond je nog verrast van alle nieuwe grafische en technische vorderingen.

8. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Beter kon ik het niet zeggen! _O_

9. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SplinterCell 1 is in mijn ogen de beste game van de laatste jaren; origineel, toen der tijd revolutionair qua graphics, onwijs spannend en vooral heel sfeervol.
    Dit was een game die voor de verandering ook is echt origineel in gameplay was.

Van mij mogen er wel meer van dit soort uitkomen, ben ook heel benieuwd naar deel 3.

10. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil een nieuwe Comand and Conquer, maar dan niet zoals Generals, maar zoals Redalert 1 en 2 of Tiberian Sun, die games hadden sfeer. Met die mooie filmpjes er tussen door, goede verhalllijn. Ik mis die games, Generals is het slechste CnC vind ik, zit geen verhaal in en amper sfeer vergeleken bij de rest van de CnC serie! DUs wat we nodig hebben is een nieuwe Comand and conquer hoe ze vroeger waren!

11. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een spel als een FPS waarbij je alles kan gebruiken zeg maar een soort Halo maar dan nog meer wapens voertuigen enz.
    En ook een soort Burnout 4 waarbij heel Nederland als racetrack is

12. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Helemaal mee eens *) !!

Splinter Cell vindt ik echt een game die alles heeft! Je moet er natuurlijk wel van houden.

En ik ben ook zeer benieuwd na deel 3! Zelfs Co-op missies op LIVE _O_ !!!

Maar ook een ideale game lijkt mij idd met z'n alle in een grote stad! En dan gewoon het dagelijks leven.
    Idd, ook met criminelen en mooie wagens. 8)

13. Klaasje

Klaasje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Totale vrijheid, Ala sims style huis bouwen, Gta 3/ vc/sa overzicht en vrijheid en fable achtige questen(maar dan beter uitgewerkt) waarbij alles wat je doet invloed heeft. Egt gewoon hiet ben je en zoek maar uit wat je doet, en dan zit je in een stad vol intriges, criminaliteit veel werk, etc net alsof je van NL naar New york verhuist en alles uit moet zoeken en dan met extra actie. zoiets :confused: ;)

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Helemaal mee eens. Maar dat komt omdat EA er nu te veel in roert. RA2 ook al een beetje maar die was nog wel leuk om te spelen maar hij werd al een beetje te nep. EA verpest eigenlijk alle goede titel reeksen....

Het probleem is dat de gamemakers kiezen voor het grote geld. Als je maar mooier trailers hebt met geweldige graphix. Dan kopen de mensen de games toch wel. Gameplay staat niet meer op nummer 1 dat is waarom er alleen nog maar schijtgames uitkomen. Ze willen alleen maar geld en of het nou een goede game is, is niet meer zo belangrijk als vroeger.

Laatst bewerkt: 27 dec 2004
  15. Burnout Master

Burnout Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    burnout 4 waarin ze weer terug naar het concept van deel 2 gaan, zonder zuigende rubberband AI, dat je weer burnout chains kan maken, dat je niet gewoon door kan rijden als je tegen de vangrail knalt, betere trackdesign en grotere crash junctions.

16. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een online only game, met enorme uitgestrekte omgevingen in een fictief land of planeet.
    Er is maar één doel in het spel, en het is volkomen onduidelijk hoe je dat doel moet bereiken. Samen met duizenden andere spelers moet je dan het raadsel oplossen en als het is opgelost ga je naar een nieuwe planeet, of krijg je een ander doel dat hoe dan ook aansluit op de eerdere gebeurtenissen. Onverwacht zit er dan een duizelingwekkend mooi en ingewikkeld plot achter.
    Éen zo'n puzzel moet minstens een week of twee weken kosten voor duizenden gamers om op te lossen. En er zullen natuurlijk twee kanten van het verhaal zijn. Je moet dan als gamer een kant kiezen, maar je weet van te voren nog niet welke groep nou goed of slecht is. Je weet überhaupt niet waar het hele verhaal over gaat, want daar moet je gaandeweg achter komen.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vond BO2 idd ook meer een uitdaging als BO3. Die meter in BO3 ging te snel omhoog. 1 takedown en hij zat vol. En wat BO Master zegt dat als je crasht gewoon door kon boosten is ook jammer. BO2 had je echt skill voor nodig. Ik weet nog dat ik mijn 1e chain van 10 had gehaald op de Airport map.

18. Burnout Master

Burnout Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die chains zijn supervet he.
    gister had ik burnout x107 en dat ga ik vandaag weer verbeteren. *)

19. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    een nog vettere racegame! PGR3 etc.!

20. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Ga weg, dat bestaat niet!Mijn staat op 36 ofzo (Bigsurf geloof ik),sneller kan gewoon niet of doe je soms de time attack 8)

Deel Deze Pagina