Halo kan er dachik maar 4 tegelijk aan. maar is dit ook de absolute technologiesche limiet voor de box?
Het is dacht ik gewoon een 100mbit UTP NIC. Dus kan je 'm op elke hub/switch aansluiten samen met gewone pc's
Ahaha Wouter komt weer met de overtreffende trap..iedereen zit op een standaard tv-tje ne Woutar weer op n Breedbeeld..ik weet het beter man..Jij en ik gaan op n Beamer
jah we moeten natuurlijk dan niet zon beamer van 200 piek pakken maar iets meer van 20000 piek >..ehehe k wil niet dat iedereen ziet hoe ik je inmaak..
K` Ga voor mijn x-box eerst een breedbeeld tv`tje kopen van rond de 1100 a 1200 (Gulden) en een diameter van minimaal 72 cm. (Nog enige tips in deze prijs catogory?) Ps laten we maar hopen dat met al dat x-box lan game geweld de servers maar niet al te vaak down zullen zijn.
ik wou weten of dat nou de maximale technische limiet is die 4 boxen. d8 van niet maar misschien hebben ze zoiets in het OS verstopt?
voor zovever ik weet is de limiet 4. de maximale technosche limit weetikniet, maar die is niet van toepassing aangezien de limiet ook 4 is als er technisch 1000 aan elkaar kunnen
Halo bijv. ondersteund nu nog maar 4 x-boxen (16 players) Maar het is denk ik in de toekomst wel mogenlijk om meer dan 4 boxen op elkaar aan te sluiten. Het ligt niet aan de hardware maar aan de software