Raven Shield en Sum of all fears ik heb namelijk een paar screenshots gezien van deze spellen maar kijk zelf maar zo op het oog zie ik niet echt verschillen, en ik bedoel niet verschillen als raven shield komt op consoles uit en soaf niet. Sum of all fears Raven Shield oh en het feit dat de een een fps is en de ander een tps vind ik niet echt boeiend hoor.
Volens mij zijn die screenies van Raven shield niet echt ingame, echter kan ik niet zo op 1 oogslag het verschil. Maar dat zal wel zeker als je het spel daadwerkelijk speelt meer verschil merken. Screenies zeggen in mijn ogen niet altijd evenveel.
SOAF komt op Gamecube Raven Shield op Xbox SOAF is met FBI agents Raven Shield is met Rainbow, een internationaal antiterreurteam (ja ik heb het boek gelezen )
hmmm ik heb ook een gamecube welke raad je me aan (domme vraag) maar wat is daarom je motivatie (graphics interesseren me niet echt)
Wacht jij maar, als jij zometeen Raven Shield speelt wortd je helemaal gek (zeker als je SOAF een topgame vind, ik heb alleen de demo gespeeld en heb toch echt liever Raven Shield ; Wapen models en al die andere fucking heerlijke functies) check mijn preview trouwens
je begrijpt me verkeerd als ik zou moeten kiezen tussen soaf op de gc en raven shield op de xbox welke moet ik dan kiezen (even vergeten dat ik soaf al op de pc heb) en graphics interreseren me dus niet echt.
jah tuurlijk maar het maakt me niet echt uit of een shooter nou first of third person is dat bedoelde ik dus.
jah maar waarom dan alleen omdat je bij de een fbi bent en bij de ander anti-terreur en het andere engines zijn?
Raven Shield heeft zoooo veel meer opties. SOAF is meer Rogue Spear / Ghost Recon, lees mijn focking preview Deuren en ramen langzaam openen, nieuwe heartbeat sensor, thermal view, fantastisch gfx