Over welke tony heb je t. In deel 3 kan je superhoge combo's halen. Deze heb ik op pc alleen lijkt t wel of je multiplayer veel hogere scores haalt dan sp. Maar goed, ik had dus bijna een miljoen toen die net aan mislukte, Mn hoogste score blijft dan ook op dacht ik iets van de 500duizend steken. Weet niet of deel 4 wat realistischer is met minder absurde eindelooslange combo's.
nee zonder codes. Ik ben toen iets van 2-3 keer volledig en onafgebroken rond de boot gegrind met allemaal reverts, manuals, flips en grabs erbij daarnaa nog meer gegrind toen de tijd allang voorbij was... en maar manuals, reverts en grinds!
Ik heb thps 3 ff gespeeld bij iemand en 5 miljoen met een stunt lijkt me dan ook absurd hoog, dus ik weet nie of jullie het verkeerd begrepen, maar Sam_fischer bedoelde met een stunt
ik denk dat ie toch echt met een combo bedoelde, het lijkt idd erg hoog, maar na een tijdje is het fucking makkelijk
kheb eens een keer m'n hele pc geformateerd, win98 ipv ME erop gezet zodat ik thps2 kon spelen. zucht...
Met een stunt haal je geen 790.000, dat zijn meerdere dingen aan mekaar geplakt. Heb THPS4 nog bijna niet aangeraakt maar bij THPS3 zonder cheats vliegen bij mij ook de miljoenen om je oren.
79.000 zei die hoor Kan wel, met een beetje big air, beetje op de knopjes rammen, niet zo moeilijk Mijn record in een combo is 400.000