Mooi zoethoudertje tot Halo uitkomt, wat is nou jou top 3 van lekkerste snoep tijdens het gamen? die van mij, 1: M en M, de gele.(je begrijpt mijn euforisch gevoel toen de staande zak uitkwam). 2: Chocoladetruffels 3: Droste flikken(melk)
Misschien niet het meest handige, maar als ik iets eet tijdens het gamen is het chips. En eigenlijk alleen maar chips dus ik heb geen top 3.
Over vies worden gesproken, misschien een beetje offtopic, ik heb wel eens patat gegeten toen ik op Live zat. Met veel mayonaise. Het droop langs mijn microfoon!
Dat is idd vies haha, wat dacht je van paprika chips en je hele microfoontje ziet oranje van de paprika :{
ik eet altijd pepernoten.. die zijn zooo lekker. En ze zijn ook nog handig voor gamen, omdat ze je handen niet vies maken
1 ) koek 2 ) Doritos (geen stijl het meest) 3 ) haribo 4 ) borrel noten maar doritos leg wel een handoek neer voor mijn vette handen af te doen als ik weer verder ga
Ik eet ook bijna niets tijdens het gamen. Toen ik dat wel deed merkte ik dat zich etenresten achter de triggers ophoopten.