POLL: Wat is jouw favoriete multiplayer methode? Oke, naar aanleiding van de vraag "Xbox Live of Xbconnect - Wat heeft jouw voorkeur?" maak ik maar eens een poll aan. Welke multiplayer optie heeft jouw voorkeur. Alles wat maar naar multiplayer riekt? Alleen LAN, zodat je de ander die jou voor de zoveelste keer fragt even een glas limonade over z'n kop kan gooien? Alleen Live, zodat je met de stem van Arnold S kleine kindertjes bang kan maken. Enz enz enz. Kies maar en leef je uit.
Ik gaat ook voor Live! Ik hou niet zo van gezeur met die pc joh,en nu is het eindelijk gewoon plug & play met een console dus doen we dat he.
Ik ga waarschijnlijk ook voor live , maar ik zit op @home breedband en die kunne me niet garanderen dat het volledig werkt maar nu gebruik ik nog gewoon xbox connect IK HAAT @home ! greetzzz Robo
Ik ben misschien een van de weinigen maar ik heb het niet zo op online. Het is duur en het vreet zo veel tijd man ! Bovendien heb ik geen breedband en geen cc dus ik moet m'n hele bestaan gaan omgooien ervoor. Doe mij maar lekker een goeie single player game met nog een beetje coop erbij......
Ik ga voor ALLEBEI! Als ik een router heb, dan. Ik ga dan wel voor 90% voor Xbox Live. En die 10% is alleen omtrent de fantastische wereld van Halo multiplayer...
Live all the way!! Ik heb nog geen vrienden met een Xbox (en ik loop toch echt het Xbox-evangelie vaak te prediken).. dus het word Live. Zou wel graag eens via LAN willen proberen. Komt wel goed, er zijn al mensen flink geinteresseerd aan het raken om ook een Xbox te kopen na het zien van Ghost Recon, Splinter Cell, Halo en MotoGP
Eigenlijk best wel vreemd, multiplayer op de pc heeft me nooit zo kunnen trekken, en tot voor kort multiplayer op de Xbox ook niet (afgezien van een enkel potje splitscreen), maar sinds ik Halo heb, en Xbox connect ontdekt heb, wil ik niet meer anders! Het grote nadeel van XBC is de omslachtigheid ervan, en het feit dat het lagt als de ziekte. Dus ik kies voor Xbox Live, omdat ik daar grote verwachtingen van heb. Met Live kan ik me echt op het multiplayeren gaan storten