wat is jouw weirdste ervaring met je xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxuser, 28 jan 2003.

  1. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag van jullie weten wat jullie leukste, grappiste, vreemste enz. ervaringen met de xbox zijn. Waarom??? gewoon zomaar...:D

    ik wacht:9
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2003
  2. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    k was 's nachts lekker aan het xboxen met mijn koptelefoon op en k d8 dat het wel ns tijd werd om te gaan slapen...
    dus ik haal de Disc uit de lade druk de tv uit (was alweer vergeten dat ik de xbox nog niet helemaal uit had staan) en k schrok me opeens kapot.. toen ineens die stem die je wel ns in het menu hoort begon te praten 8) |:-
     
  3. Spaarpot

    Spaarpot Surfdude

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik lijp vind aan mijn xbox is dat als ik s'nachts in bed ligt, hij af en toe krakende geluiden maakt, het lijkt net een auto die een tijdje heeft gereden (die hoor je ook zo tikken... snappie?)

    Maar dat is dus best wel vreemd (hij leeft echt :p), ik denk dat ie snurkt :p
     
  4. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Het vervelendste bij mij was dat ie vastliep.
    :confused:
     
  5. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik ook dat ie dat tikkende geluid maakt. Ik denk dat dat komt omdat de xbox warm wordt en daardoor de plastic kap uitzet. Even later als je niet meer speelt koelt de kap af en krimpt ie weer een klein beetje. Dit maakt denk ik het tikkende geluid.
     
  6. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    mijn raarste ervaring was dat ie ineens licht begon te geven en zo mijn kamer uit liep.

    Maar gelukkig kon ik 'm nog net pakken en heb 'm stevig vast gebonden
     
  7. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Het wazigste zijn nog steeds de Alien geluiden die er soms uit mijn XBOX klinken in het hoofdmenu.

    I
     
  8. nin0

    nin0 Guest

    vastlopertje, meer nie :)
     
  9. ThReE DeE

    ThReE DeE ReDDragon

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    hij een kabeltje naar mn buurjongen spande...en toen net zo als sam via de kabel naar mn buurjongen klom......hij bleef in de schaduw staan en opeens......................had ie mn buurjongen zn gamecube te pakken hij smeet hem uit het raam...............en rende snel terug nara mijn kamer 8)
     
  10. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat heeft die van mij ook. Ook als het raaam in m'n kamer open staat en er komt een beetje wind naar binnen dan hoor je op eens; krak, tik, knars.... Heeft m'n tv ook trouwens. Verder wel een aantal vastlopertjes bij dvd's vooral. De Xbox op m'n werk doet helemaal raar af en toe. Een keer bij het beginscherm van Splintercell ging ik naar extra features, kreeg ik een zwart scherm met alleen de letters van het volgende menu. En veel dirty disc errors......
     
  11. morpheus2003

    morpheus2003 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Alien geluiden en stemmen in het hoofdmenu?????????????????????????? nooooooooit gehoord. Hebben jullie een pilletje op ofzo? :confused: 8)
     
  12. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Zet em maar ns flink hard aan in het hoofdmenu Weirde shit!!
     
  13. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Jah dat ken ik ook
    is eigelijk wel tof
    die stemmen....
     
  14. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    hmmm moet ik ook maar eens gaan luisteren
     
  15. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Anti-Xbox-fan!!! :mad:
    Dat hoort iedereen te weten! :+
     
  16. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ok mijn ervaring:

    - Toen ik Gladiator aan het kijken was ging hij na een uur heel even storen, 20 seconde maar, daarna had ik 'm teruggespoeld maar toen was het weg, een stofje op de disc denk ik...

    - een dirty disc error bij transworld snowboarding, voor de rest nooit problemen gehad met de xbox :) ..... oja, het intro filmpje bij mij van rallisport challenge (die ik alweer verkocht heb), dat voorfilmpje haperde, maar bij een vriend van mij was dat ook, hoort dat zo??
     
  17. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    de eerste controller in de 2e poort doen en dus de 1e vrij laten en toch kunnen gamen :confused:
     
  18. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Toen ik 'm kocht en thuis de doos opendeed kwam er licht uit de doos.


    "Owh, it's just a lamp"

    (Footlocker Reclame :p:{ )



    Wat ik raar vond is dat ie een tijd terug in 1 week een stuk of 4 keer is vastgelopen bij verschillende spellen, ik hoor me nog vloeken: Grrrr, zal Microsoft wel weer 's niet zijn...

    Maja, nou heb ik er geen last meer van, volgende keer dat 't gebeurt krijgen ze 'm opgestuurt.
     
  19. Koen14

    Koen14 Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog nooit stemmen gehoord hoor:eek:
    Maar goed, mijn leukste ervaring was mn eerste dag Xbox'en! Damn, wat was dat goed!
     
  20. XForce1

    XForce1 Guest

    Mijn raarsre ervaring was toen ik met 7 vrienden van s'avonds 7 uur tot 4 uur in de nacht Halo heb zitten spelen op 2 xboxen en 2 tv's. Ik was volgens mij echt klinisch hersendood, is echt niet goed voor je te lang computerspelletjes spelen non stop.
     

Deel Deze Pagina