Om naar te kijken Ik heb nog geen Xbox Maar ik heb DOA3 wel gespeeld en speel hem vaak bij een goede vriend Ik speel het beste met Helena,Hitomi,Ein,Christie,Brad Wong,Jann Lee,Bayman,Hayate en die andere ninja kerel. Lei FangGen Fu,Ayane,Tina en rest zijn kut
Ik speel nooit met Jann Lee want hij is te goed, gewoon met zack but kicken of met lion vette combo grabs doen Ps. Ayane en hitomi kunnen echt heel goed zijn
ik speel het meest emet Jann-Lee, maar ja dat zie je al aan me avatar.... maar me andere favorieten zijn Zack, Brad Wong, Tina, Bayman, Leon en Bass..
Brad wong!!!!!!!!!!!!! hij is echt zo goed man, telkens op de grond gaan liggen en dan hem zo de lucht intrappen!! BAAAAAAAM!!! GREAT!!!
Het liefst speel ik met Kasumi, Chistie of Ayane...Brad Wong heeft de gruwlijkste vecht-style en ik ben ook zeer zeker van plan al zijn moves uit m'n koppie te leren... Btw: Is hier niet al een topic over??
brad wrong ziet er het vetst uit (kwa vechten) Tina het mooist (uiterlijk) maar het liefst speel ik met zack redelijk gemiddeld en een aantal hele vette moves.
Christie, snake stijl, lekker lichaam, snel, lult niet veel. ah waren alle *kijkt of er dames in de thread zitten* WIJFEN zo!
eerste keus is Ayane, natuurlijk omdat ze supersnel is en goed kan ontwijken. maar ik vind het het leukst met Bass met z'n brute grabs en counters.
Brad Wong is mn mannetje, maar Christie vind ik ook wel relaxed vanwege haar simpele combos en ik ben nu beetje met Tina bezig (komt eigenlijk meer doordat ik haar 3e costume heb unlocked dan door haar skillz) Irritantste vind ik Kasumi, omdat button bashers met haar een heel eind kunnen komen.
je moet veel spelen met kasumi maar dan niet buttonsmashen... gewoon trainen ofzo... ik zweer het je als je haar onder de knie hebt... ben je onoverwinnelijk... daarom speel ik niet meer met haar... want dan is het niet meer leuk