Wat is jullie favo gamepersonage? En waarom is dat je favo game personage, wat maakt er zo bijzonder aan hem/haar. Dit is in iedergeval mijne.... Rikku Ze ziet er geinig uit (niet dat ik er op kwijl) en bracht gaf nog één een extra verhaal in het spel Final Fantasy X Mijn top 3 is: 1 Rikku (Final Fantasy X) 2 Onze enige echte Masterchief (Halo) 3 Solid Snake (Metal Gear Solid)
Mja Solid Snake duidelijk. Gewoon stoere gast, alles onder controle, weet wat ie doet. Sam Fisher, zelfde verhaal als met Snake maar Sam doet meer moves Verder uhm ja... ik speel graag met Valentino Rossi en Raul
Mario daar ben ik mee opgegroeid, ow ja, megamen, en pacman een echte klassieker, Blanka (jimmy) van streetfighter is ook tof. UUHHH, ik heb geen favo gamepersonage
zover ga ik niet hoor, gaat om spel niet om personage zelf, anders vind ik mario wel goed, vele (soorten) games etc.
-Master Chief, deze kerel blijft me bij -mario, ja mario kart he, en mario 64 en alle snes mariospelletjes -KLuigi, mijn favoriet in mario kart
Mijn favo personage is de Master Chief natuurlijk. Gewoon omdat hij echt makkelijk is om mee te spelen en overal vet goed in is.
euhm, 1. Ikzelf als ik een custom mannetje neem. Want ik ben gewoon de besten (ermmm... mja..) 2. Master chief natuurlijk hij is gewoon ... eehh.. hoe zeg je dat? nou hij is gewoon THE MAN. 3. Ik denk Hitomi van DOAX omdat ze echt lekker is. (cyber sex ja, goed gezien) 4. Tommy Vercetty omdat hij echt (als ik speel) alles kan. 5. De hoofdrolspeler van mafia omdat hij de gangster of all gangsters is
Sam Fisher... Waarom? Zijn manier van stealthen is werkelijk zó briljant, dat hij gewoon mijn favoriete game character moet zijn. Hij overtreft gewoon alle andere game characters; Zelda, Mario, Laura Croft (-us de tieten dan) ,Solid Snake.....etc etc.... Dis guy is just exhilarating...........
Mijn Top 5: Tja blijft gave gozer : Samus vind ik ook echt cooltjes. Zo een personage maar dat dan eigenlijk een vrouw is. Iig beter als lara croft: Zeker ook een toppertje: Hard voor gespaard voor op de SNES. Vet uitgespeeld. TOen ging ik hem uitlenen aan iemand van de sportschool. Ik vergat hem in de kleedhokjes en toen nooit meer gezien . Maaar nu weer op de GBA SP En dan onze eigen master: p.s. volgens mij zit ik op het verkeerde forum
All time favorite: Sonic: Dankzij dit blauw egeltje is mijn passie voor gamen begonnen. 2: Adult Link: Veel cooler dan dan Kid Link (die ook cool is). 3: Joanna Dark: Een lekker, maar soms, gevaarlijk dametje. 4: Solid Snake: Die onbekende X-factor. 5: Mario: Aan zijn games heb ik ook heel wat plezier beleefd, maar niet zoveel als aan die van Sonic.
Vivi Ornitier ,de jonge black mage van Final Fantasy 9 (vandaar nick) echt super vet ventje,het meest charismatische character in een game ooit
Mijn favo games personages in willekeurige volgorde: - Sonic - Zindane (Final Fantasy 9) - Solid Snake - Brutus (Brute Force) Na brute force een van me favoriete personages geworden. Het is gewoon een stoer wezen.
Absolute nummer 1: CONKER (van conker's bad fur day) Is er iets nog grappiger dan hij ? Nummer 2: Spongebob, niet dat ik zijn games heb gespeeld, maar eej, hij zit in een game dus Nummer 3: Patrick, zelfde eej Nummer 4: Masterchief, maar meer om de game die eromheen zit Nummer 5: Hitomi - Sjah...
1. Duke Nukem (toen kreeg ik mijn eerste DOS pc ipv atari en commodore) 2. Lo Wang (shadow warrior) 3. Alice uit de gelijknamige game (lekker zwart en sinister personage) 4. Battlecruiser driver uit Starcraft (shields up, weaponsystems online)
1. Law (tekken) coole gast die lekker kan vechten 2. Cloud (final fantasy weet neit welke deel) hij ziet er gaaf uit en heeft een groot mesje 3. Link vind em wel een grappig character en vind z'n spellen te gek 4. Hitomi lekker ding =D
1. Sonic (hij ziet er gewoon gaaf uit die blauwe egel) 2. Prince (uit de prince of persia reeks. dat was 1 de eerste game die ik speelde en dat blijft me altijd bij) 3. Link (tjsah ik heb alleen alle gb's maar toch vind ik hem 1 van de beste game char.'s ever) 4. Sam Fisher (stealth games vond ik altijd leuk en deze man heeft het gewoon allemaal) 5. maximo (deze gast heeft altijd pech als iemand zijn land weer eens probeert over te nemen) mm zijn niet echt veel xbox char's maar dat zal nog wel komen.