Ik heb nu net het official xbox magazine gekocht maar ik vroeg me af wat het populairst is. beste reviews etc.
ik heb alleen 2 x het blad Xgamer gekocht en daar ben ik heel tevreden over. Goede reviews van mensen die écht hun mening geven en onafhankelijk zijn. Je krijgt er ook elk nummer wat bij. Bij de eerste kreeg ik een videoband met 5 filmpjes geloof ik en bij het derde nummer kreeg ik een cheatbook. In het volgende nummer komt een voetbal special, dus met een vergelijking tussen ISS2, Fifa RTWC en David Beckham Soccer. Ook wel leuk dat er dan een grote Hands On van Colin McRae 3 in zit. Zeker een aanrader maar zorg wel dat je pa ofzo net die dag naar de shop gaat, want goedkoop is ie niet.
lijkt me op zich wel leuk, maar die demo's die je erbij krijgt. is dat wat? is het die prijs waard? want het officiele magazine is best wel duur.
Das wel een beetje duur. Zo'n beetje 150 euro (ruim 300 gulden ) Naja, dan hebbie iig elke maand een demo CD erbij Kweet het zelf ook nog niet.
Offical X-box magazine is de beste, zit tenminste gelijk een demo CD bij ingesloten.......... Jammer dat ze er elke keer maar een paar hebben in de boekhandel, dus er snel bij zijn.
Jah die official uk mag is erg goed, de game beoordelingen zijn goed en betrouwbaar. Grapige stukjes tekst demo` tje Prijs is Hopelijk komt er een duits maggie uit met demo want die zullen wellicht een stuk goedkoper zijn.
official uk vanwege de demo-cd maar vaak koop ik ook alle andere xbox magz. dat zijn er bij ons 4 geloof ik. Ikheb liever engelse baden dan nederlandse btw maar dat komt door PU denk ik.
Heb laatst de XBM gekocht, vond ik wel een geinig boekje. Daarnaast wil ik de PCZone of een duits PC blad (kan ff niet op de naam komen) nog wel eens kopen. Buitenlandse bladen zijn vaak een stuk beter dan nederlandse...
XBM is not-done. XBM....een matig blad met hele slechte screenshots; echt heel pover !! Heb laatst ook voor het eerst Official UK X-box magazine gekocht + demo....een stuk beter ==> een goed blad !!
Als je toch bezig bent he, zou het ook wel leuk zijn als je de prijs erbij zou willen zetten (in euro's plz).