Mijn gameroom ziet er zo uit ik heb een bank neergezet en voor mij staat een tv kast met daarin mijn t.v+alle consoles+ audio aparatuur. Naast mijn bank heb ik 2 boxen en naast mijn tv kast ook 2 boxen. Mijn computer staat in de kamer daar naast dan ga ik via gamespy even Halo spelen de computer staat 5m van de bank af. Ik vind gewoon at ik een coole gameroom heb
Ik heb ongeveer hetzelfde als jij. Zit tegenover de TV (sony trinitron) op zo'n 2,5 meter afstand op de bank in de woonkamer. Xbox aangesloten op technics stereo met Dolby Surround met B&W luidsprekers en dus ook twee boxen naast de bank (surround). Echt ideaal allemaal en is gewoon lekkerder dan achter de PC. Nu alleen nog een keer een groot breedbeeld
scheelt het nou veel je kreeg zo'n standaard kabel er bij voor je beeld maar je kon ook in de winkel zo'n kabel kopen maar de verkoper zei dan met deze kabel heb je scherper beeld is dat zo??
Hmm ideaal ; Paar flink relaxte stoelen (fortuien ) met elk ingebouwde koelkast etc paar grote TVs voor n X LAN Flinke 5.1 set, Xbox, PS2, NGC, DC etc Uiteraard ook een PC
ja, joh........ Ik heb en relaxt bankje, met een kastje ervoor waarin een ps staat en een tv + videorecorder op staat..(morgen ook nog een Xbox) Verderop staan nog 2 bureaus; 1tje met een pc erop en een printer ernaast...... Valt reuze mee, vergeleken met jullie....
Iets als een bioscoop.... Knopje drukken en er komt een aardige dame langs die vraagt wat je wilt.... Een lekker beel met een diagonaal van zo'n 10 meter.... Bioscoop geluid natuurlijk...
Nee joh, lekker in een groot bubbelbad met een waterdichte controller en een leuke dame erbij voor gezelschap