n00b. maar eh dat is de naam van de online service die microsoft xbox gaat bieden tot kort. want nu heet het volgens mij, Microsoft Live.
Microsoft Live! BWAHAHAWHAAHAA!! Beter maken ze er X-live van.. En dit wordt de slogan: X-live for Life!
ze hopen natuurlijk met "Microsoft Live " dat het gaat roeleren en mensen weer Microsoft als positief woord gaan bebruiken in 1 zin . zodat de connectie/gedachte met het woord microsoft weer positiever word .. zoals Microsoft's Xbox nu ook wel doet ... maar veel mensen vinden de Xbox nog steeds een pc hun argumenten ... Harddisk , internet en vandaag zei er 1 : "welke Pc spellen heb je er nu op gezet ? " .. hij dacht echt dat je er PC spellen erop kon installeren en spelen .. baaaaaaahahahaha
Ik snap niet dat er mensen zijn die zo lopen te zeiken over MS!! Ze hebben tot nu toe allemaal topproducten uitgebracht.. Ok je kan wel problemen krijgen met Windows, maar dat kan ook met Linux.. MS heeft gewoon de hele computerindustrie veranderd, en dat vind ik belangrijk!! En dat de Xbox op een pc lijkt vind ik ook weer een grote bullshit.. Een NGC of een PS2 heeft ook een processor en grafische chip!! En over die harde schijf, das alleen maar goed!! Ik snap deze mensen echt niet die deze vergelijking maken!! Enne Desertfox: BWAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Grappig!!
ja inderdaad. in XBM NL stond het zelfde wat ik nu ga vertellen de PS2 heeft ook onderdelen van een PC zoals USB/i-poort ofzow en de NGC ook. en de PS2 Veranderd helemaal in een PC omdat je dalijk een hardeschijf ERBIJ MOET KOPEN!!! EEN MODEM MOET KOPEN EEN TOETSENBORD MOET KOPEN EEN BEELDSCHERM MOET KOPEN ENZO.... dus hoezo xbox PC en so what als ie maar speelt xboxlive zeg je ....? geen iedee wat het is