Wat is 'r mis met het nieuws op de FP ?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Roberto, 28 mei 2005.

1. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Beste XBW-ers,

Als ik naar de FP ga zonder in te loggen, kan ik geen nieuws zien, tenminste geen recent nieuws. Ik ben normaal amper ingelogd, ga altijd ff naar xbw.nl om nieuws te checken, maar sinds vorige week zaterdag is er geen nieuws meer gepost. Nu log ik toevallig eens in, zie ik dat er al meer dan 30 nieuwspost zijn geweest, die je niet kan zien als je niet inlogt !

Heeft iemand t zelfde?
    _0/

2. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet eerlijk bekennen dat ik echt nooit op de fp kom, maar ik heb net even voor je gekeken en ik heb het probleem niet...

maar het komt me wel bekend voor... volgens mij moet je al je internet bestanden even verwijderen, deze zit waarschijnlijk vol namelijk...

nou is daar een mooi programma'tje voor : ccleaner

- down en install het programma
    - start het programma op
    - klik op opschonen voor de nederlandse versie of run cleaner voor de engelse...

nu worden alle bestanden die je niet nodig hebt verwijderd...

er zit ook een fouten oplos programma in, hiervoor moet je op de tab fouten/issues klikken en deze laten draaien...

daardoor gaat je pc weer iets sneller en worden fouten verwijderd of verbeterd...

3. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zou ik ook eerst even proberen. Gewoon alle zooi eruit, alle cookies, internetbestanden en zo... Meestal zit er een limiet op die kun je trouwens verhogen, dat zou ik dus maar doen. Of wat vaker die mappen leeghalen.

Deel Deze Pagina