Wat is volgens jullie het beste gameprogramma

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Wasabi, 9 dec 2003.

?

Wat vinde jullie het beste Games Programma op TV?

Peiling gesloten op 18 apr 2004.
  1. Gammo

8 stem(men)
    38,1%
  2. Gamekings

13 stem(men)
    61,9%
  3. Gamefacts

0 stem(men)
    0,0%
  4. Geen van deze drie

0 stem(men)
    0,0%
  1. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie het beste gameprogramma op de nederlandse tv???
    Zouden er meer game programma's bij moeten komen of is het zoals het nu is genoeg???
    Zelf kijk ik graag naar Gamekings maar daar word wel te veel om heen geluld, Gammo is wel oke ze komen direct tot het punt van het spel genoeg informatie duurd alleen wat te kort vind ik(misschien ligt dat aan mij maja)
    Gamefacts opzich wel geinig alleen véééél te kort...
    Welk programma vinden jullie het best????

2. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    van die er nu zijn, Gammo

gamekings vind ik ook leuk om naar te kijken maar meer voor de lol en niet voor de games. Bij Gammo krijg je tenminste ook nog wat van de spellen zelf te zien.

3. Krishan

Krishan Sho-Kanji Baharoth

Leuk Bevonden:
    0
    Gamekings.

Ik hou niet van saai gelul over games (Gammo).
    Overbodige informatie van mensen die nog nooit games hebben gespeelt (Gamefacts).

4. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Gamwekings vind ik er goed in gammo ook maar als het goed is loopt hietr al een thread over weet neit meer waar, maar ik zou best een programma er bij willen hebben!!

5. JmA

JmA exposed coyote

Leuk Bevonden:
    0
    gamekings is wel een vet programma, maar er zijn veel te weinig gameprogramma's. En de gameprogramma's die er nu zijn moeten veel langer worden.

6. ghoulio

ghoulio AmsterdaM

Leuk Bevonden:
    0
    zekers wel Gammo gamefacts is te kort en over games die nog lang niet uitkomen en gamekings gaat lang niet alleen over games en het zij leeghoofden

7. driver3

driver3 xbox owned

Leuk Bevonden:
    0
    gamekings veel beter .
    gammo heeft een kut presentator ik erger me aan hem

8. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

tja das voor iedereen weer anders hè. Persoonlijk vind ik Gamekings leuker want daar heb je wat meer contact met de game journalisten.Bij gammo bijvoorbeeld hoor je alleen een stem en denk je dat je gek word...

9. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is wel zo, maar is op zich ook wel weer fijn!!dat je alleen de game ziet en niet de mensen er om enzo!!

10. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ik vind gammo goed, want ze laten best goede dingen zien. maar ze moeten het eigenlijk veel langer maken, een half uur is veel te kort

11. ewout

ewout Addicted 17-05-02

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou zeggen gamekings, omdat ze daar ook wereklijk een mening over games hebben, ik heb bij gammo altijd het gevoel dat ik naar wat filmpjes te kijken zit waar wat verteld wordt over de game door de makers en niet door een reviewer.

Alle twee leuk om te kijken, maar voor mij geven ze bij gamekings de informatie die ik wil en bij gammo niet!

12. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Gamekings vind ik ook....Veel meer sfeer by the way en meer informatie ja...

13. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik erger me ook aan die stem8)
    Er mogen ban mij nog wel 2 gameprogramma's bij vind ik zelf

14. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Bij GK gaat het mij te veel om wie het presenteerd en te weinig over de games, ze doen precies het tegenovergestelde van Gammo. Mijn voorkeur gaat naar Gammo, ik zie lekker veel beelden van elke game en daarbij word nuttige informatie gegeven en kan ik zelf een mening vormen. De opmerkingen en 'verdicts' bij GK zijn vaak te loos en een slechte poging om grappig te doen.

15. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind gamekings het leukst, ik vind die gasten echt lache en ze hebben er echt wel verstand van.
    Helaas heb ik geen the box op mijn tv maar download ik gamekings.
    Weet iemand of je de nieuwe afleveringen ookal kan downloaden?
    ik heb ze nog neit op gameking.tv zien staan...
    Gamefaqts vind ik flut te kort en weinig informatie.
    Het is GAMEFACTS..dan denk je dat het over games gaat, vaak dwalen ze nogal ver af , laats zelfs een aflevering gezien waar ze straatraces laten zien... boeit me voor geen fuck..
    Gammo is heel erg leuk en ook het meest serieus.
    Toch heb ik het idee dat de makers van gammo zelf amper games spelen en er niet veel verstand van hebben.
    Ik heb laatst hun toegevoegt op xboxlive je kon hun gamertag onder in beeld zien laatst, toen ze op live zater rbs3 te spelen.
    Bekijk ik hun statics 19 minuten gespeeld!
    Dat is toch veels te kort om een game te beoordelen!
    Maarja mijn favoriet is gamekings

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gammo is allang niet meer slechts een promotieprogramma hoor, en dat het wordt geschreven door groentjes is oook allang overtrokken. Daar zit tegenwoord heel bekwame lui. Dat dat er nu niet echt lekker uit komt met zo'n radiostem die het presenteert, is iets waar je door heen moet kunnen prikken.

17. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind gammo duidelijk leuker om te zien. Bij Gameking zitten een paar mafkezen een beetje een domme mening te geven over een spel. Een tijdje geleden werden Project Gotham Racing 2 en Need for Speed Underground gespeeld. Zegt er 1, ik vind die ene leuker, omdat je daarmee niet hoeft te remmen. Nee, lekker nuttig is dat. |:-

18. RedPog

RedPog Rednas - Pogge

Leuk Bevonden:
    0
    Gamefacts... Dat is kut! Vooral dat laaste ja, die en die game komt dan en dan uit! Okeee... (Aan de andere kant wel okee kwam ook Xboxworld op tv.!) Beste is ongetwijveld Gammo, je weekelijkse Game Ammo, zoals als ze zelf wel eens doen vermelden!

19. RedPog

RedPog Rednas - Pogge

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, die klote Skate gaat hij lui die hem afkraakte afkraken! En dan doet hij het niet eens goed.. Begint die over hun moeders!

20. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

dat maakt het juist vet omdat die daarvoor zei dat die teveel remmen kut vond.

daar lach ik me echt ziek om

Deel Deze Pagina