Wat is wijsheid?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Blackstone, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blackstone

Blackstone Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensjes,

Ik ben op zoek naar een Xbox 360. Maar ik twijfel tussen de Pro of Elite. Waarom? Het tientje verschil in de prijs, en de zwarte staat beter op mijn kamer!

Nu wil ik graag even weten wat wijsheid is:

Ik wil hem aan gaan sluiten op mijn/desnoods een nieuw pc-beeldscherm. Maar wat zijn de voordelen van een Pro, en van een Elite. Is het uberhaupt wel mogelijk om het zo te regelen. Ook weet ik nog niet hoe ik het geluid moet regelen.

Kunnen jullie, als jullie ook gamen op een pc-beeldscherm, mij de de dingen vertellen die ik moet weten, voordat ik van alles koop en toch achteraf niks aan blijkt te hebben voor mijn Xbox?

Mvg

2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    De pro en elite zijn nagenoeg gelijk alleen de 1 heeft een grotere HDD en zwarte kleur en de anders is wit en kleinere HDD.
    Verder kun je gewoon een kabeltje kopen om hem op je pc beeldscherm aansluiten, daar kun je dan ook weer een splittertje voor het geluid bij kopen en zo hem op je gewonen boxen aansluiten:)

3. Blackstone

Blackstone Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje voor je snelle reactie.

Om wat voor kabels gaat het? Kan ik bijv. ook het geluid via mijn stereotoren regelen want gebruik zelf een laptop, en heb dus niks van speakers o.i.d.

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    En slotje want in die threads staat genoeg!

p.s. bij de Elite wordt tegenwoordig geen HDMI kabel meer meegeleverd..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina