Ik heb ff een vraagje.. ik weet niet welk spel ik moet kopen.. mij lijkt MM3 wel wat (we hebben Xbox Live).. wat is er nou zo leuk aan dit spel?
online tegen elkaar door grote steden crossen! (heb het spel zelf niet) maar zover ik hoorde, hoorde ik erg positieve dingen over het live gaan met deze game.
Ik heb MM3 en live! Ik vind dit momenteel 1 van de leukste games die ik ooit heb gespeeld! Vooral via live roeleerd het! Met allemaal boeren uit limburg en mensen uit amsterdam door Parijs crossen wat wil je nog meer? Er zijn veel verschillende spelmogelijkheden, er is altijd wel een nederlandse game En de autos roeleren ook
wat mm3 zo leuk maakt uhm.................................... gewoon alles ik heb hem sinds gister en hij is geweldig heel mooi lauwe autos en hiij is best moeilijk en dat alemaal maakt het gewoon een fantastish spel dus als je een spel wil kopen moet je gewoon deze kopen maar je kon ook de revieuw lezen maar je moet hem gewoon kopen
de single player vind ik reuze meevallen, typisch MM, maar egt boeiend vind ik hem persoonlijk niet.. maar op Live is het een topgame!.. de beste live game tot nu toe, iedereen vind hem leuk, het is gewoon egt lachen.. zeer vermakelijk en verslavend online.. dusja daar zou je hem voor kunnen halen
...dus om de SP hoef je 't niet te kopen..? Ik heb namelijk geen live en twijfel tussen Midnight club 2 & MM3..
Mwah, heb em nu alweer bijna een week, en vermaak me er nog steeds super mee over 2 weken krijg ik pas live maar ik heb nu parijs nog niet eens volledig klaar. Washington heb ik nog maar 1 undercovermissie in gereden dus daar moet ik nog volledig aan beginnen. en met cruisen op zoek naar de paint jobs en de 2 secret cars (heb er al 1 gevonden maar daar kom ik met de jump nog niet bij, wacht wel tot ik de koenigsegg CC heb ) Dus ook SP is zeker wel grappig
nu nog live son!!! Dan is jou aankoop compleet. FF ontopic: MM3 moet je ff inkomen op live, maar als je het eenmaal een beetje doorhebt dan is het gewoon superlol!! De geweldig rulerende achtervolgingen en de ubergrote steden met leuke gamemodes maken dit sple tot een toppertje.