Als je nu Xbox Live hebt, kan je die dan straks ook gebruiken voor de Xbox2? Dat wil ik ff weten wantt ik zit er over na te denken of ik het ga aanschafen
Waarschijnljik niet want de spellen zijn waarschijnlijk niet eens backwards compatible... Omdat NVidia de grafische shit niet meer ondersteunt willen ze ook niet meer meehelpen aan een emulator... Klootzakken, dit kun je niet maken als nieuwkomer op de Consolemarkt...
Tja, als de console nog in ontwikkeling is lijkt me dat dit een bijzaak s en dat zoiets pas later aan bod komt...
boeie als je nu een starter kit koopt dan hoef je nog niet bang te zijn dat die verloopt omdat de xbox 2 komt
Dit moet opzich wel mogelijk gemaakt worden. Hier heeft xtreme-gamer een goed punt! Als we namelijk xbox 2 geroepen wordt en je vraagt aan mensen wat er in moet zitten of wat hij moet kunnen, dan denken mensen niet eens aan het Live account compatible Xbox 1 en Xbox 2. Ik denk dat zelfs als ze een nieuwe live versie maken waardoor doe oude niet meer compatible is, dat ze er dan waarschijnlijk iets op verzinnen dat je je 'OlDlive' account naar 'NeWlive' kan omzetten. Of ze moeten wel heel erg stom zijn en al hun klanten weg jagen met het (naar mijn mening) enigste 'goede' product van Microsoft.
Ach joh, waar maken we ons eigenljk druk om. Die Xbox2 (of hoe die ook mag gaan heten...) Hij zal eind 2005 pas uitkomen dus we kunnen nog heel veel lol hebben van onze Live account... L!VE zal zijn prijs wel terugbetalen in lol!!! Laat dit rusten en geniet...
Ik denk wel dat ze daar rekenig meer houden. Ze blijven ook die starterkitjes verkopen, dus als ze dat dan nog rond 2005 blijven doen is dat vrij lullig voor die mensen die 'm dan kopen en dan komt een maand later de xbox 2 uit. Of ze stoppen de verkoop eerder. Vaag verhaal, maar er zit een kern van: ja-dat-klopt-wel-een-beetje in.
Hier weert niemand nog een antwoord op ... MS heeft zelfs nog geen idee over hoe en wat ... geloof me ... je bent een jaar (of 2 jaar) te vroeg
Hier heeft MS echt al wel een antwoord op hoor. Reken maar dat de opvolger van de xbox al groot en deels klaar is! Zo gaat dat met al die shit. Consumenten worden aan het lijntje gehouden met zulke dingen. Maar dat geeft niks, daar ben je nou eenmaal fabrikant voor, en zo hoort het ook! Maar ik geloof er in, dat je strax fijn je xbox spellen kan spelen op de opvolger en dat live zeker wel zou werken (waarschijnlijk dan wel in gebouwd in de box ofzo met draadloze headset (zou wel toppie zijn)
De nieuwe versie van xbox live (of hoe het straks verder gaat met je gamertag is nog niet bekend) en dat was de vraag ... xbox 2 concept is af .. maar er gaat nog een hoop geschrapt of veranderd worden
Ik heb in mijn kristallen bol geen antwoord kunnen vinden. Ik ga nu koffie zetten en dan kijk ik straks wel even in het koffiedik. Als ik iets vind maak ik dit topic wel weer open. Anders gezegd: het is op dit moment volkomen zinloos om topics te openen over zaken waar nog niemand iets over weet.