Wat moet de xbox 2 hebben wat de 1e niet heeft.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Slayer, 5 sep 2003.

1. Slayer

Slayer xbox is deadly

Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk vindt dat de xbox 2 wel in een nieuw jassie mag worden neer gezet, meer mogelijk heden voor online en link connecties ook via de pc dat de pc hem ziet bijvoorbeeld en dat er software voor op de markt komt.

ook een brander zowel cd-r als dvd-r.
    een snelle processor en natuurlijk een grotere schijf.

blauwe lampjes dat lijkt me wel cool vooral de xbox embleem dat i mooi opgloeit als i aan staat.

Gr, Slayer:)

hier een link na de xbox 2 news
    http://www.xbreporter.com/xbox_2_news.php

Laatst bewerkt: 5 sep 2003
  2. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    een harvest moon spel...met gras dat uit de xbox groeit

3. MrX_Cuci

MrX_Cuci Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een joypad met een trackball (of een muis), zodat het wat makkelijker is om een FPS te spelen!!!

4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Maar dan wordt het toch teveel een pc. En je kunt met een muis (wel met een trackball) niet op een luie bank spelen...

Misschien een trackball ipv een pookje? :p

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Wat dacht je van een compactere en stijlvollere vormgeving?

6. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik vind ook wel dat ie wel branders mag hebben. Ik wil ook graag dat ie nou eindelijk 's gebrande dvd's/cd's kan lezen. Ik wrdt altijd gek als ik een cd heb die ik er niet op kan zetten.
    (blauwe lampjes vind ik trouwens wel mooi, heb ik ook op m'n pc)

7. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    ATI Radeon 10000 pro, 3 gig processor, en meer van die shit, dan wordt ik blij

8. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6

Totdat je ziet dat ie (minstens) €1000 gaat kosten! Dat is gewoon onmogelijk, en je hebt het geeneens nodi voor een console, de xbox zelf heeft maar een licht pentium3 processortje, en pleurt heel wat moois op je tv! Daar heb je écht geen 3 gig, Radeon 10000 pro voor te hebben...:+

9. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox met brander ???
    :confused:
    Dat lijkte me te veel. Het is een spelconsole !
    Natuurlijk (nog) betere Graphics en (nog) grotere Games.
    Eigenlijk weet ik er niet veel, maar eigenlijk moet hij niet veel beter (tot nu toe)

10. TheGreatMo

TheGreatMo www.thegreatmo.tk

Leuk Bevonden:
    0
    idd. Het moet wel realistisch blijven.. Geen brander, geen Radion 1000 en geen DVD speler die gebrande CD's kan lezen (wat wel bij de xbox 1 kan ;)) (WAAROM EEN GROTERE HARDESCHIJF?? WtF, als of je deze al vol krijgt met 2 spelletjes) Wat misschien wel handig is is dat ze zorgen dat je de Xbox 1 controllers kan blijven gebruiken (toch net als de PS1 en de PS2 :confused:)

Ik denk eerder aan het uiterlijk. Dat mensen worden aangetrokken omdattie er mooi uit ziet...

En als hij weer de krachtigste console wordt met de beste online gameplay (Live 5.0 misschien:confused:) Dan weet ik wel zeker dat er over een paar jaartjes bij mij thuis een Xbox2 staat:D

Laatst bewerkt: 6 sep 2003
  11. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    het moet iig wel een console blijven. en een brander vind ik een beetje overdreven, heb ik al op me pc. en dat ie goed compatible is met xbox 1 hardware en software. dus idd de controlers bruikbaar voor xbox1/2 en de spellen ook te spelen op xbox 2.
    en ook een heel ander ontwerp van het uiterlijk dan die van de xbox. niet dat deze lelijk is maar eens wat anders is ook leuk.

12. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    tegen de tijd dat de xbox 2 uitkomt is een 10000 pro niet meer zo duur. xbox 2 zal echt niet afkunnen met een p3 ik weet niet waar jij vandaan komt? Bovendien zit er geen p3 in de xbox maar een celeron processor. Die zijn veel goedkoper.

Laatst bewerkt: 6 sep 2003
  13. Sir Killalot

Sir Killalot www.bbfl.nl

Leuk Bevonden:
    0
    nou een recordertje erin is wel relaxed!!!!!
    Gewoon als een videorecorder alleen dan met een betere kwaliteit!

Via XboxLive films downloaden! hoef ik niet meer naar de videotheek toe :9

demo's downloaden van spellen!! zodat je een spel kan testen voordat je t koopt!

en ga zo maar door!

the past is nice!!, bud the future keeps on getting better!!_O_

14. Solid_Sjaak1

Solid_Sjaak1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Licht gevende joypads en halo 3 als pakket. Verder mag de xbox iets kleiner en Die X moet gloeien.

15. Silentdutchie

Silentdutchie Full time gamer

Leuk Bevonden:
    0
    XBOX2

De XBOX2 moet natuurlijk op alle fronten uitblinken zoals de XBOX(1) het ook (heeft gedaan) doet. Ik vindt dat zoniet alle ,maar in ieder geval veel games Live moeten kunnen en dat er veel officieele toernooien moeten komen (heel belangrijk) !!!
    O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-)

16. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    een groene gloed van het xbox logo door een lichtje is savonds echt wel vet ik hoop wel dat ze een andere controller maken. en meer dingen met live te downloaden zijn.

17. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    xbox next hoe die komt te heten denk ik moet een exploder hebben om screenshots, trailers, previews, rewiews en news over de xbox(games) kan lezen, zien en horen dat is handig!

18. shumi

shumi Guest

Hij moet niet allemaal dingen zoals een dvd speler en recorder hebben. (speler misschien wel) Maar al die onzin maakt hem alleen maar veel te duur en je gebruikt het toch bijna niet. En anders koop je toch lekker een dvd recorder. Ik vind wel dat hij meer linkopties moet hebben met de pc, internet, windows longhorn enzo. Ook moet hij een lekkere gamepad hebben en weer online kunnen. Maar hij moet eigenlijk gewoon heel goed worden qua graphics en geluid en snelheid enzo. Dan wordt het pas dope.

19. shumi

shumi Guest

Dat is niet handig, daar heb je je pc voor. Al die flauwekul in een console stoppen is gaar.

20. xie-boxie

xie-boxie Guest

als er nou een hardere vibratie in die joypads komt vind ik het best dat ding in mijn broek en ik zeg yaaaaaaaaaahoo

Deel Deze Pagina