als ik op een nieuw forum klik....in het begin scherm krijg ik deze melding af en toe. pieter gsi, je hebt geen toestemming voor toegang tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn: 1 Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren? 2 Als je probeert een bericht te posten, heeft de administrator je account mogelijk uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd
als het duidelijk was wat ik precies moet doen zal ik het niet vragen... het is niet altijd maar 1 van de zoveel die ik bekijk dan.
Je moet wachten tot je meer dan 90 posts hebt, dan pas kan je de Green Mile in. Of je moet een GM ban hebben net als ik En sorry, maar het is niet toegestaan om 2 posts achter elkaar te plaatsen. Dat geld natuurlijk voor beiden.
hehe dat probleem had ik ook nadat ik 2x een nieuwe thread had geopend omdat er gewoon niet geantwoord werd. dus hadden ze mij maar een ban gevegeven. dus had ik ff een message gestuurd van waardat op sloeg enz, k werd 5 minuten later meteen geunbant
ik denk dat het inderdaad te maken heeft met threads in de green mile. voordat je daar mag komen moet je meer dan 90 dagen/ dus 3 maanden lid zijn van xbw. even geduld dus
90 dagen lid idd, 90 posts doen ze allang niet meer, omdat bepaalde mensen vroeger de gekste dingen deden om aan veel posts te komen..
Ik heb het anders ook vaak.. en ik ben wel wat langer dan 90 dagen lid! maar ik heb het alleen vaak als ik op een link klik (die ik van iemand krijg etc.) niet op het forum zelf.
dan ben je misschien niet standaard ingelogd, of komt de link uit het modhok of het offtopic hok wat al tijden verboden toegang is
Je moet zowel op forum.xbw.nl als forum.xboxworld.nl zijn ingelogd. Links wijzen altijd naar 1 van de url's en als je daarop niet bent ingelogd werken ze niet. Dat zou het kunnen zijn, misschien, ofzo. Denk ik. Vaak is het bij mij wel het geval.