hallo mensen, Ik wil aan jullie vragen wat ik moet kopen als nieuwe gebruiker (NOOB ) van een Xbox 360 ?? Ik heb het helemaal gehad met mijn pc en wil over stappen op de xbox. Dus als geldt geen probleem zou zijn wat zouden jullie me aanraden om te kopen . Ik gebruik nu zelf eenTFT scherm via de Pc en ook mijn Headset via de PC, kan ik hier nog iets mee ?? Alvast bedankt voor jullie hulp.
Als je qua console bedoelt zou ik een Xbox 360 Premium (399) kopen je hebt ook nog de Core Editie (299) maar als je op Live wilt spelen ben je beter af met een Premium pakket.Hoewel dit natuurlijk compleet van jou afhangt Premium bevat: Wireless Controller Headset Hard Drive 20 GB 360 Console kabel voor aansluiting op HD-televisie Core bevat: Controller met draad 360 Console Je headset heb je niks aan op de 360 en met een extra kabel kan je je 360 aansluiten op je scherm
ik raad wel aan een charge and play adapter te komen aangezien je bij een wireless controller geen accu krijg
quick charge kit doe dan maar+) maar wat heb je dan eigenlijk precies nodig om op live te komen? hardeschijf he?
Het is zo, dat je Xbox Live account opgeslagen moet worden... Ik weet niet hoe groot een Memory Card is, maar de kans is groot dat die er al niet eens op past. En mocht dat wel mogelijk zijn, dat is de kans groot dat je niet veel save games meer kunt maken.... Vandaar dat de Hardeschijf wordt aangeraden ! Wil je een beetje fatsoenlijk Liven, waarbij je ook nog dingen kunt downloaden en save games kunt maken!
oke want ik heb gwoon live, heb toendertijd gewoon premium gekocht... maar een vriend van me krijgt mss core pack maar wil wel live... maar dan zeg ik wel dat hij een premium moet kopen!