wat moet ik kopen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nightmare, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nightmare

nightmare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo mensen,

Ik wil aan jullie vragen wat ik moet kopen als nieuwe gebruiker (NOOB :'-( ) van een Xbox 360 ??
    Ik heb het helemaal gehad met mijn pc en wil over stappen op de xbox. Dus als geldt geen probleem zou zijn wat zouden jullie me aanraden om te kopen :9 .

Ik gebruik nu zelf eenTFT scherm via de Pc en ook mijn Headset via de PC, kan ik hier nog iets mee ??

Alvast bedankt voor jullie hulp.

2. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    qua games bedoel je ?

3. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Als je qua console bedoelt zou ik een Xbox 360 Premium (399) kopen ;) je hebt ook nog de Core Editie (299) maar als je op Live wilt spelen ben je beter af met een Premium pakket.Hoewel dit natuurlijk compleet van jou afhangt :D

Premium bevat:
    Wireless Controller
    Headset
    Hard Drive 20 GB
    360 Console
    kabel voor aansluiting op HD-televisie

Core bevat:
    Controller met draad
    360 Console

Je headset heb je niks aan op de 360 en met een extra kabel kan je je 360 aansluiten op je scherm ;)

4. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    als je een beetje knap scherm hebt dan heb je evengoed nog hd kwaliteit beeld :thumbs:

5. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    en als je em op je tft wil aansluiten denk ik dat je de vga adapter er bij moet kopen

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik raad wel aan een charge and play adapter te komen aangezien je bij een wireless controller geen accu krijg

7. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    quick charge kit doe dan maar+) maar wat heb je dan eigenlijk precies nodig om op live te komen? hardeschijf he?

8. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Het is zo, dat je Xbox Live account opgeslagen moet worden...
    Ik weet niet hoe groot een Memory Card is, maar de kans is groot dat die er al niet eens op past.
    En mocht dat wel mogelijk zijn, dat is de kans groot dat je niet veel save games meer kunt maken....

Vandaar dat de Hardeschijf wordt aangeraden :)! Wil je een beetje fatsoenlijk Liven, waarbij je ook nog dingen kunt downloaden en save games kunt maken!

9. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke want ik heb gwoon live, heb toendertijd gewoon premium gekocht... maar een vriend van me krijgt mss core pack maar wil wel live... maar dan zeg ik wel dat hij een premium moet kopen!

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina