Hallo iedereen ik heb een vraag ik wil online gaan om halo online te spelen dus niet met extra's xboxen te spelen. Ik zit in een router met 2 pc's aangesloten. Ik heb een hub met 5 poorts en een router En ik heb een kabel verbinding (CHELLO) Nou vraag ik me zelf wat ik eigenlijk nog nodig heb Kan iemand me misschien helpen? (ik hoop het) Byee
Heeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeee Ok ik heb het al maaaar nog een probleem als ik ga spelen loopt die man niet(ik) Hoe komt dat? ik heb een kabel verbinding in ROTTERDAM Bedankt...
Dat hoeft niet perse aan jou verbinding te liggen, kan namelijk ook aan de verbinding van andere personen liggen en dan krijg je last van LAG, zoals men dat noemt. Als je online gaat spelen tegen anderen, kijk dan eerst naar de hoogte van hun ms, deze moet zo laag mogelijk zijn. Ook het aantal spelers en de host is van belang. Degene die host, moet de meeste informatie versturen, dat vraagt om een snelle verbinding of niet te veel spelers. Gewoon een kwestie van proberen. Hoop dat het je lukt, want het is echt gaaf om te doen. We doen het hier regelmatig. Succes.
Router Zeg hoe heb jij gamespy aan de gang gekregen achter de router. Ik heb 't tot nog toe nog niet voor elkaar gekregen. Laat staan dat ik mij XBOX al online heb.
Hallo iedereen ik heb een probleem Als ik halo online wil spelen via XBCONNECT speelt ie langzaam maar erg langzaam' Dat doet ie zelf als ik niks aan het downloaden bent Ik heb een kabel conexie CHELLO en woon in ROTTERDAM Is er iemand met dit probleem??? Bedanktttt
bij xbox live regelen ze het volgens mij wat beter, heb je niet zo'n hoge upload nodig als bij gamespy
ja zover ik gehoord heb zijn de huidige spellen waarmee je op xboxconnect gaat veel veeleisender kwa bandbreedte Dit is omdat ze niet geoptimaliseerd zijn voor online play, omdat dit niet nodig is om daarop te letten bij een lan bij xbox live is dit dus wel gedaan en daarom kun je dan hopelijk wel zonder lag spelen .
Maar normaal gesproken speelt ie toch normaal of niet? Als ik zeg traag bedoel ik dat als ik op een knop druk dat ie pas over een paar minuten het doet
Je moet gewoon goed kijken wat de verbinding van je host is bij XBconnect, door op zijn naam te dubbelklikken als je in de room zit. Heeft een host 128 up, dan kan hij meestal maar een xtra xbox hosten, heeft een host 256, dan kan hij er meestal 2 xtra hosten, en bij 512 of meer kan de host 4 of meer xboxen hosten. Maar als jij een hoge ping hebt (meestal hoger als 70/80) dan kun je beter een andere host zoeken want de kans op lag wordt dan heel groot. Als jij kabel hebt moet het mogelijk zijn om een game te joinen met minimale lag, als je host maar een goede upload heeft. Tegen Australiƫ kun je ook spelen, maar meestal leid dit tot lag, ik denk dat door de grote afstand de ping te hoog wordt! Je kunt trouwens het beste al je toepassingen sluiten als je online gaat spelen, ik zelf zet zelfs MSN uit. Je kunt je upload trouwens testen op http://www.speedtest.nl , is je upload 16 of meer moet het mogelijk zijn om game te hosten! Mazzel!