[XOne] Wat moet ik nog hebben??

Discussie in 'Games' gestart door Junior04, 30 okt 2002.

1. Junior04

Junior04 JUNIOR EL PADRINO...

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen ik heb een vraag ik wil online gaan om halo online te spelen dus niet met extra's xboxen te spelen.
    Ik zit in een router met 2 pc's aangesloten.
    Ik heb een hub met 5 poorts en een router
    En ik heb een kabel verbinding (CHELLO)
    Nou vraag ik me zelf wat ik eigenlijk nog nodig heb
    Kan iemand me misschien helpen? (ik hoop het)

Byee

2. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij alleen het kabeltje van je xbox naar de hub.

www.xboxconnect.com voor meer info

mzzls

3. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ook nog een xbox connect programma. (ik gebruik zelf gamespy vind ik het best werken).:cool:

4. Junior04

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ik online wil gaan met mijn xbox kan ik nog in het netwerk blijven?

5. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

ja dat kan, volgens mij moet je je xbox gewoon zien als een derde pc in je netwerk

6. Junior04

Leuk Bevonden:
    0
    Heeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeee
    Ok ik heb het al
    maaaar nog een probleem als ik ga spelen loopt die man niet(ik)
    Hoe komt dat?
    ik heb een kabel verbinding in ROTTERDAM

Bedankt...

7. Blue Flame

Blue Flame X-Box is like a drug

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoeft niet perse aan jou verbinding te liggen, kan namelijk ook aan de verbinding van andere personen liggen en dan krijg je last van LAG, zoals men dat noemt. Als je online gaat spelen tegen anderen, kijk dan eerst naar de hoogte van hun ms, deze moet zo laag mogelijk zijn. Ook het aantal spelers en de host is van belang. Degene die host, moet de meeste informatie versturen, dat vraagt om een snelle verbinding of niet te veel spelers. Gewoon een kwestie van proberen. Hoop dat het je lukt, want het is echt gaaf om te doen. We doen het hier regelmatig. Succes.

8. Junior04

Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg bedankt voor de info jongens
    Ik ga blijven proberen
    Doeiiiiiiii

9. Blue Flame

Blue Flame X-Box is like a drug

Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan.

10. Munchy

Munchy Munchy

Leuk Bevonden:
    0
    Router

Zeg hoe heb jij gamespy aan de gang gekregen achter de router.
    Ik heb 't tot nog toe nog niet voor elkaar gekregen. Laat staan dat ik mij XBOX al online heb.

11. Junior04

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen ik heb een probleem
    Als ik halo online wil spelen via XBCONNECT speelt ie langzaam maar erg langzaam'
    Dat doet ie zelf als ik niks aan het downloaden bent
    Ik heb een kabel conexie CHELLO en woon in ROTTERDAM
    Is er iemand met dit probleem???

Bedanktttt}:] :cool: :) ;) :confused:

12. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    bij xbox live regelen ze het volgens mij wat beter, heb je niet zo'n hoge upload nodig als bij gamespy

13. ralph18

ralph18 neij-wiert de gekste

Leuk Bevonden:
    0
    ja zover ik gehoord heb zijn de huidige spellen waarmee je op xboxconnect gaat veel veeleisender kwa bandbreedte
    Dit is omdat ze niet geoptimaliseerd zijn voor online play, omdat dit niet nodig is om daarop te letten bij een lan
    bij xbox live is dit dus wel gedaan en daarom kun je dan hopelijk wel zonder lag spelen .

14. Junior04

Leuk Bevonden:
    0
    Maar normaal gesproken speelt ie toch normaal of niet?
    Als ik zeg traag bedoel ik dat als ik op een knop druk dat ie pas over een paar minuten het doet

15. 100%Jean

100%Jean Guest

Je moet gewoon goed kijken wat de verbinding van je host is bij XBconnect, door op zijn naam te dubbelklikken als je in de room zit. Heeft een host 128 up, dan kan hij meestal maar een xtra xbox hosten, heeft een host 256, dan kan hij er meestal 2 xtra hosten, en bij 512 of meer kan de host 4 of meer xboxen hosten.
    Maar als jij een hoge ping hebt (meestal hoger als 70/80) dan kun je beter een andere host zoeken want de kans op lag wordt dan heel groot. Als jij kabel hebt moet het mogelijk zijn om een game te joinen met minimale lag, als je host maar een goede upload heeft.
    Tegen Australiƫ kun je ook spelen, maar meestal leid dit tot lag, ik denk dat door de grote afstand de ping te hoog wordt!

Je kunt trouwens het beste al je toepassingen sluiten als je online gaat spelen, ik zelf zet zelfs MSN uit. Je kunt je upload trouwens testen op http://www.speedtest.nl , is je upload 16 of meer moet het mogelijk zijn om game te hosten!

Mazzel!

Deel Deze Pagina