ik wil het credit card nummer van mijn oom gebruiken Om op xbox live te gaan want heb er zelf geen een!!! Wat moet ik allemaal van hem weten Welke codes moet ik hebben En wat nog meer voor info alvast bedant
zeer onduidelijke thread en het antwoord op je vraag staat al een paar keer vermeld in de centrale credit card thread .. heb je die al gelezen?
klopt dit fardo het credit card nummer bijvoorbeeld: 5615-2598-4568-3689 naam van de houder dus: A G van de Berg Datum verloop: 06/2004 klopt dit moet je ook nog invoeren het adres,postcode telefoonnummer of hoeft dat niet???
natuurlijk is dat zomaar een voorbeeld zo dom ben ik ook weer niet maar ik wil weten of dit nou goed is hier boven _0/
*maakt meteen een account aan met die cc* en zoals anderen al zeiden: Hier is al een centrale thread over! *zoekfuntie* *)
jij had het al 3x kunnen zeggen ik ben al bezig in die tread maar er komt niet duidelijk uit wat ik nou moet weten Als je het gewoon effe zegt scheelt het mij tijd en dan race ik je er uit met project gotham racing 2 duzzz
komt 'ie nu mee aan.. heb ik net al een costum rolex t.w.v €58.486 gekocht . hoe moet ik die nu betalen?! _0/
Zoals gemeld is er een centrale credit card thread. Overigens is het niet nodig om dat 3 keer te herhalen.