wat nu, ook krassen!!!!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MrLaurens, 18 apr 2002.

1. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als ik de knop indruk duurt het 3,5 sec voordat hij open gaat, en het openschuiven duurt 1 sec, bij elkaar bijna 5 sec

maar mijn 3 games hebben TOCH krassen kom ik nu achter.

deze plaatjes stonden ergens op forum

en dat lijkt op die van mij

mijn krasjes(zelf getekend erbij, want anders niet zichtbaar met de scanner)

damn, heb ik er dan ook last van, vooral bij PGR zijn de krassen goed zichtbaar

2. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    gecondoleerd jongen nu maar hopen dat de boel snel gerepareerd word

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Bel het 0800 nr, en je hebt hem binnen 4 dagen weer terug in huis :)

4. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    De krassen zitten dus helemaal aan het randje? Dan ga ik mijn cdtjes even checken.

Bij mij duurt het ook ongeveer 3,5 seconden voordat het laatje open is.

Wel balen voor je! Succes met opsturen!

5. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ie m gaat opsturen he...

6. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geloof ik ook een paar van die krasjes maar mijn games doen het nog gewooon goed. Dus stuur ik m niet op.

7. Xbox gamer

Xbox gamer Guest

Komen die krassen niet mischien door het cdtje eruit te halen en in de cd lezer te stoppen en andersom?

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ehm neej :)

9. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    hmm wel vaag, eerst dacht ik altijd van: kzie t wel als t mn gameplay echt gaat aantasten, maar kben toch ff gaan kijken en er zitten bij mij ook heeeel miniscule krasjes op de randen van mn spellen, denk alleen niet dat ik em terug ga sturen...
    je hebt toch een jaar garantie ofzo? kwacht dus wel een tijdje en als t echt erg wordt dan ga ik em wel insturen...

10. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    denk dat ik hem volgende week gewoon wegstuur, heb toch tentamen week, en dan hoef ik geen xbox

11. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de mijne opgestuurd en is vandaag teruggekomen. Bij mij was het zo dat je op de rand van de DVD lade, een paar kleine afstaande scherpe randjes kon voelen en die hebben er bij mij volgens mij voor gezorgd dat er krassen op de discs komen.

Trouwens ff een tip die ik iedereen die op een vrij stoffige slaapkamer zit te gamen kan geven is om voordat je een spel erin doet ff de la schoon te blazen, want stof heeft namelijk een schurende werking op het oppervlak van een CD.

12. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    zoals bekend had ik miniscule krasjes in ronde vorm over de hele cd opsturen is aan te raden.

13. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ronde krassen dat is goed hoor, dat hoort, dat is al op de cd bij aanschaf. maar kleine alle kanten op gaande krassen aan de zijkant niet

14. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb gebeld en met zon engelse vent gelult(tering wat praten die britten snel), maar gelukkig kan ik goed engels

ik legde uit over de krassen aan de rand, en toen zij hij of ik ook last van had als ik speelde met de spellen.

niet dus.

dan zij dat er geen data aan de randen van de cd staan, en dat het dus leesbaar blijft.

verder zij hij als ik er echt problemen mee kreeg, ff terug moest bellen

nouja, dus niet inzenden blijkbaar, maar ach ja, het maakt eigenlijk niks uit, het enige is dat ik niet meer stoer ben omdat ik een cd speler heb die lichte krassen maakt :p

enne kan iemand me vertellen wat ik moet doen als ik problemen met een controller heb, moet ik dan naar de winkel?????????

15. Rookstar

Rookstar X-perienced gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou met die controller terug gaan naar de winkel. Vergeet aankoopbewijs niet!

Verder zou ik nog eens een keer die support van xbox opbellen en het nog eens uitleggen. Misschien dat je iemand anders aan de lijn krijgt die het probleem serieuzer neemt.

16. $$$$$

$$$$$ El Mic-nificent

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 2 spellen waar ook krassjes aan de rand zitten en nog verder van de rand zitten ze ook. maar ik denk dat ik em pas verstuur wanneer het het spelen beinvloed.

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nou ik zal je zeggen ; het beinvloed de spellen niet :)

18. $$$$$

$$$$$ El Mic-nificent

Leuk Bevonden:
    0
    maar waarom sturen mensen hun xbox? het beinvloed het spelen toch niet.....:confused:

19. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat doen ze omdat ze anders een spiegel op de badkamer moeten kopen, want dan spiegelt de cd niet meer goed, en dan reflecteerd die niet mooi

ik kan wel terug naar de winkel met de controller, maar ik weet niet of ze mijn probleem dan wel serieus nemen, want mijn pijltjes op de controller kraken als ik omhoog druk, en dit vind ik irritant(dat geluid). verder doet ie alles goed

Laatst bewerkt: 20 apr 2002

Deel Deze Pagina