wat nu

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door appie21, 18 mrt 2002.

1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    welke advanced av kabel moet ik nu kopen om 1 stekkertje in mijn dts (desktop theatre 5.1 )en dat ik perfeckt geluid heb ik word gek ik zie over al verschillendeplaatjes/prijzen welke is nu de goeie?? please help!:eek: :eek: :eek:

2. Sorcerer@

Sorcerer@ Pen Pen

Leuk Bevonden:
    0
    Slimste is gewoon die van ms zelf te kopen voor 30 euro.
    Kost je misschien wat meer, maar je weet iig zeker dat het in orde is.
    Koop dit ding echter niet als het je alleen gaat om het geluid, want als het beeld niet boeit en je mocht geen optisch input op je versterker hebben, zit je met een ding van 30 euro dat je eigenlijk niet wilde hebben.
    Dus controleer of je een optische input hebt op je versterker, en koop dan die scart cable.

Tipje: ben wat duidelijker met je topic titels, zodat mensen weten wat er in je topic staat :)

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    thanx hier heb ik wat aan en ik heb zeker een optische ingang (desktop theatre 5.1 van creative)

nogmaals bedankt!

4. JaysonX

JaysonX "THE" X !

Leuk Bevonden:
    0
    Scheelt het qua beeld wel veel dan ?:)

5. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het scheelt, maar naar mijn mening geen 30 euro...

/me heeft een DTS versterker en ik heb 'm dus voor het geluid en de iets betere beeld kwaliteit is gewoon mooi meegenomen 8)

6. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    Voor DD/DTS moet je naast de Advanced Scart ook nog een optical cable bijkopen van rond de EUR 15.

7. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ohjah... nog ff voor de duidelijkheid... het is dus een kabel met een kastje ertussen en op dit kastje zit enkel en alleen een optische aansluiting! Dus al die plaatjes met een zooi aansluitingen zijn niet de Advanced Scart Cable.

8. Yaz

Yaz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En zelf die aansluiting zit nog verstopt.. ik had de amerikaanse voor me ogen en dan zit hij op de zijkant.

Maar beeld scheelt heel veel.. gister even voor de gein de standaard kabel aangesloten en het is echt een wereld van verschil..

9. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    scheelt het echt zo veel een standaard kabel of de advance scart aansluiting

en op die kabel kan je een 5.1 geluidset aansluiten ?

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik wil ook wel zon AV Scart Pack, maar ik heb geen 5.1 gedoe, dus is beetje teveel geld..

11. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch wel de moeite waard ook al heb je geen 5.1 setje, het beeld ziet er echt stukken beter uit :)

12. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ietsies vinnik.:)

13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22

bedankt!

14. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Stel,ik heb net een nieuwe dvd speler met ingebouwde DTS en DD5.1 decoder en met een optische uitgang, kan ik dan met zo`n pack gewoon alles perfect horen en zien?:)

15. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, want je DVD speler heeft niks met je Xbox, noch met de Advanced Scart noch met de optical te maken.

16. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Hoezo "noch met de optical"ik ga dan toch gebruik maken van de versterker die in de DVD speler zit:confused:

17. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Had hier iets geschreven waar jij bij nader inzien niks aan had, dus nu is het alleen maar deze tekst, oeppes:)
    Wel suf dat ik hem niet kan deleten, zeker als ik als laatste gereageerd heb.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2002

Deel Deze Pagina